Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@02:18:52 GMT

طالبان سومین گروه از زندانیان را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۶۹۱۷

طالبان سومین گروه از زندانیان را آزاد کرد

سخنگوی طالبان از آزادی سومین گروه از زندانیان نیروهای امنیتی افغانستان خبر داد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان اعلام کرد که در ادامه روند آزادی زندانیان توسط این گروه 20 نفر دیگر از نیروهای امنیتی افغان از زندان طالبان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهد گفت که این زندانیان در منطقه «دروازه سلطان غازی بابا» واقع در «مهترلام» مرکز ولایت لغمان آزاد شدند.

مقام‌های محلی در ولایت لغمان پیش از این نیز آزاد شدن 15 زندانی در شهرستان «علیشنگ» و 5 نفر دیگر نیز در شهرستان «علینگار» این ولایت توسط طالبان را تایید کرده بودند.

این سومین مرحله از آزادی زندانیان دولت افغانستان توسط طالبان است.

طالبان اوایل هفته گذشته نیز 20 زندانی دولت افغانستان را در ولایت قندهار به صلیب سرخ تحویل داده بود.

آزادی 20 زندانی دیگر دولت افغانستان توسط طالباناتحادیه اروپا: آزادی زندانی توسط طالبان گامی در جهت مذاکرات بین‌الافغانی استطالبان امروز 20 زندانی نیروهای افغان را آزاد می‌کند

با این حال «تادین خان» فرمانده پلیس قندهار گفته بود که این زندانیان آزاد شده از نیروهای امنیتی افغانستان نیستند و تمام آنها افراد غیرنظامی می‌باشند.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان طالبان توسط طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل

کریم الله محبوبی اُناری اظهار کرد: مبلغ محکومیت ۳۴۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد بیش از ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

به گفته او همچنین در هشت سال گذشته یک هزار و ۹۲۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که کل مبلغ محکومیت آنان نیز بیش از هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل در ادامه با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی محسن چاوشی هنرمند متعهد و مردمی کشورمان یادآور شد: در چهار سال اخیر در هشت مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال توسط طرفداران وی برای آزادی ۱۰۶ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل کمک شده است.

محبوبی اناری در خصوص شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در جشن‌های گلریزان، مشارکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی یا با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان واقع در شهرک اداری کارشناسان با اهدای کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی مشارکت کنند.

او ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به رهایی زندانیان غیرعمد دانست و شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی را برای واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد اعلام کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان