Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@22:33:17 GMT

واکنش علی علیزاده به اطلاعیه شبکه سه درباره دستیار رشیدپور

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۱۷۷

واکنش علی علیزاده به اطلاعیه شبکه سه درباره دستیار رشیدپور

علی علیزاده تحلیلگر و کارشناس سیاسی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت:

«چند روز پیش از علی فروغی سیزده سوال پرسیدم. سیزده سوالی که مستقیما مربوط میشد به حق الناس. که مربوط میشد به وظیفه اولیه هر مقام دولتی و حکومتی، یعنی پاسخگویی شفاف درباره نحوه هزینه کردن بیت‌المال. و چهار روز است هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلقا هیچ. حالا، قایم مقام شبکه سه اطلاعیه‌ای داده که میگوید اردوان رحیمی دستیار رضا رشیدپور به خاطر هتک حرمت به امام و رهبری اخراج شده. یعنی میگویید شما پیش از این با اینهمه نفر و عده نمیدانستید مواضع این فرد و رضا رشیدپور چه بوده و منتظر بودید که من از لندن این مواضع را به یادتان بیاورم؟‌ و حتی حاضر نشدید برنامه را تعطیل کنید و فقط برای ظاهرسازی دستیار را اخراج کردید؟ این اطلاعیه توهینی است به افکار عمومی و مردم، و توهینی به پرسشگری که رکن اساسی انقلابیگری است. اطلاعیه شبکه سه هیچ هدفی ندارد جز تحریف افکار عمومی از خواسته مردم و به فراموشی و حاشیه بردن مطالبه اصلی جامعه.

بگذارید مطالبه اصلی را یک بار دیگر اینجا تکرار کنیم: جناب آقای علی فروغی. براساس مدارک و اسناد منتشره‌ی خودتان، «حالا خورشید» بین بیست و دو تا چهل و پنج میلیون در روز بودجه داشته. چه میزان از این بودجه دستمزد رضا رشیدپور در مقام مجری و تهیه کننده بوده؟ آقای علی فروغی. رضا رشیدپور براساس شنیده‌ها برای شب یلدا صدها میلیون دریافت کرده. همان رضا رشیدپوری که با تلویزیون قهر کرده بود. و درست چند روز بعد از گرفتن چند صدمیلیون اجرای شب یلدا، رضا رشیدپور با قلدری تمام باز به نظام پشت کرد. رشیدپور نگران مردم نبود. نگران سرمایه گذاری چند میلیارد تومنی‌ خودش و شریکش، اردوان رحیمی، در رستوران تایم‌لپس کیش بود. نگران عدم اقبال طبقه مرفه منتقد نظام به تجارتش بود. و باز یکماه بعد از اینکه رشیدپور برای نظام اینچنین قلدری کرد، شما رفتید و با او قرارداد شبی هفتاد میلیون برای برنامه «اتفاق» بستید. شبی هفتاد میلیون. شبی حقوق چهل و شش خانواده کارگری.

توهین واقعی به امام مستضعفان این است آقای علی فروغی. شما نظام و انقلابی که با خون صدها هزار شهید مقابل بزرگترین قدرتهای تاریخ ایستاده را به خاطر بالا بردن عدد و رقم تماشاگران شبکه تان آنقدر پایین آوردید که نتواند مقابل یک مجری بایستد و برای برگرداندن یک مجری که همین دیماه برای نظام گردن‌کشی کرده بود سر خم کردید. توهین و هتاکی به آیت‌الله خامنه‌ای این است آقای علی فروغی.

براساس اسناد خود شما حتی اگر هر اپیزود حالا خورشید هم بیست و دو میلیون هزینه برده باشد، شبکه شما برای هفتصد و هشتاد اپیزودش نزدیک هفده میلیارد تومن سرمایه گذاری کردید. روی چه کسی؟ روی کسی که همه‌کاره‌ی برنامه‌اش و شریک تجاریش در کیش و در جاهای دیگر اردوان رحیمی است؟ آقای علی فروغی. دستمزد رضا رشیدپور چقدر است؟ اسناد را کی منتشر میکنید؟ و چرا بعد از لگدی که رشیدپور به نظام در دیماه زد دستمزد او ر ا چند برابر کردید و‌ به جای تنبیه به او پاداش دادید؟

آقای فروغی. در سال نود و نه انقلابیگری دفاع از اسم امام نیست. دفاع از سیره و رسم امام است. اگر شما ذره‌ای منش انقلابی داشتید قدمی حتی کوچک به سمت شفافیت برمیداشتید نه اینکه با تکنیکهای قدیمی تحریف افکار عمومی مثل اخراج افراد بی اهمیت سعی کنید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. قایم مقام شیکه سه گفته امام و رهبری خط قرمز شما هستد. در دهه هفتاد هم کارگزاران سازندگی میراث انقلاب را خنجر آجین میکردند و بعد هم میگفتند امام و رهبری خط قرمز ما هستند.  اگر امام و رهبری خط قرمز شما بود بعد از ده روز پرسشگری و مطالبه عمومی یک کلمه میگفتید رضا رشیدپور و بقیه سلبریتی‌های پلاستیکی پرورده‌ شده در شبکه شما با پول بیت‌المال مردم تحریم‌زده  چقدر دستمزد میگیرند؟ اگر امام و رهبری خط قرمز شما بود به شفافیت که کمترین خواست مردم است تن میدادید.»

منبع: الف

کلیدواژه: امام و رهبری خط قرمز رضا رشیدپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: مشکلات و معضلات اقتصادی، همه حوزه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و باید این اقتصاد نفتی و آفت‌زده را درمان کرد که این جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: راهبرد امام راحل در مبارزه علیه رژیم پهلوی و در پیروزی انقلاب تا زمان حیاتشان آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌ها بود و امام این عنصر یعنی مردم را قدرت نرم در سیاست جلوه داد و از این قدرت بهره گرفت.

وی افزود: امام خمینی(ره) هیچ گاه با جنگ مسلحانه و چریکی موافقت نکرد و باید این راهبرد (حضور مردم) انقلاب را به پیروزی رساند و موجب تکوین، اثبات و استمرار انقلاب همین عامل مردم و حضور آنها در صحنه‌های مختلف بود.

موسی پور بیان کرد: امام برای اینکه این قدرت نرم را سامان بدهد، از چهره‌های برجسته انقلاب (شهیدان مطهری، بهشتی، حقانی و ...) برای اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و ساماندهی حرکت‌های مردم علیه رژیم پهلوی استفاده کرد و بعد از انقلاب این گروه کارش را ادامه داد تا سال ۵۹ که امام نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را برای همین کار تشکیل داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه برهه خطرناک ابتدای انقلاب بر اثر ساماندهی مردمی همین مجموعه به سلامت عبور داده شد، افزود: سیاست‌گذاری، ساماندهی، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری مناسبت‌ها، فراخوان و مراسم ملی، سیاسی مذهبی و انقلابی به دوش شورای هماهنگی نهاده شده و تاکنون به خوبی این ماموریت انجام شده است.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی با کمک مردم و هم‌افزایی کمک‌های دولتی و مردم توانسته انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور داده و توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

موسی پور گفت: کارنامه شورا در جنگ قابل مطالعه است. در فتنه ۷۸ و توطئه سنگینی که علیه نظام بود، با حضور به موقع شورا و هماهنگی بین نهادهای مردمی و حاکمیت خنثی شد و بعد از آن همه مسائل سال‌های ۸۸، ۹۶ و ... با قدرت و حضور مردم خنثی شد و مردم حرف اول و اخر را زدند.

وی بیان کرد: در فتنه پیچیده و سهمگین سال ۱۴۰۱ که دشمن با تمام ظرفیت و ابزارها آمده و مطمئن بود نظام اسلامی را سرنگون خواهد کرد؛ حضور مردم خنثی سازی کرد و از زمانی که فتنه اوج گرفت، میلیون‌ها نفر از مردم در قالب تظاهرات، راهپیمایی‌ها، محکومیت‌ها و ... به میدان آمدند و استکبار دید قدرت مردمی نظام هنوز سر جایش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: علی رغم همه مشکلات، گرفتاری و ضعف‌ها، مردم پای نظام ایستاده‌اند و در راهپیمایی روز قدس امسال شاهد بودیم که مردم چگونه به صحنه آمدند و رهبری عبارت بی‌نظیری درباره این حضور بیان کردند و این حضور خنثی ساز توطئه‌ها و نقطه قوت نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: هر آنچه که این سرمایه اجتماعی و حضور مردم را افزایش بدهد، یک عبادت، وظیفه و فضیلت است و هر چه موجب بی‌اعتمادی و کاهش حضور مردم بشود، گناه بزرگ و نابخشودنی است.

موسی پور با تاکید بر اینکه وظیفه ما و شما در افزایش این سرمایه اجتماعی بسیار سنگین است، گفت: در تبیین و ایجاد اعتماد و خدمت به مردم هر کاری که می‌توانیم انجام بدهیم، نباید کوتاهی کنیم زیرا حضور مردم در همه صحنه‌ها گره‌گشا و راهگشاست.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: مشکلات و معضلات اقتصادی، همه حوزه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و باید این اقتصاد نفتی و آفت زده را درمان کرد که این جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی و تولید که مداوم و مستمر باید باشد، زمانی امکان‌پذیر است که مردم به صحنه بیایند و وظیفه تک تک مسئولان است برای این مسئله راهکار اندیشیده و پروژه‌های رغبت انگیز تعریف کنند تا مردم سرمایه‌های خود را وارد چرخه کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم عرصه تولید، صرفه‌جویی است، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد دلار اتلاف انرژی در کشور داریم که باید به سمت حل این مسئله برویم؛ بهره‌وری در کشور ما کاهشی است و تا نقطه مطلوب فاصله داریم در حالی که یک سوم رشد اقتصادی را بهره‌وری تشکیل می‌دهد.

موسی‌پور اظهار کرد: ۹۲ درصد منابع آبی ما صرف کشاورزی می‌شود و اگر ۱۰ درصد در این حوزه صرفه‌جویی صورت بگیرد، مشکل آب در کشور حل می‌شود و این هم با آگاه‌سازی و مشارکت مردم ممکن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان