Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد بین‌استانی تا پایان فروردین است و منتظر ابلاغ جدید هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین بوده است؛ بر این اساس منتظر ابلاغ بعدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیک در ورودی کلانشهرهای کشور به خصوص تهران را با شروع کار واحدهای صنفی با ترافیک همراه دانست و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره نیمه‌سنگین و پرحجم است؛ همچنین جاده مخصوص کرج نیز ترافیکی نیمه‌سنگین و پرحجم را داراست.

وی گفت: ترافیک در محورهای پاکدشت و شهریار به سمت تهران  پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان این مطلب که مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده، به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش در استان‌های غربی، مرکزی و بخشی از کشور تا ساعاتی دیگر اشاره و اعلام کرد. در استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری،  کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و برخی از استان‌های غربی شاهد آغاز بارش‌ها هستیم؛ با توجه به لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌کنیم که سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا اطلاعات ترافیک سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران از دقایقی پیش طی شامگاه پنجشنبه ممنوع شد.   سرهنگ " پیمان کرمی" در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این ممنوعیت تردد باهدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.   وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می شود.   کرمی گفت: اکنون ترافیک در خط شمالی و جنوبی جاده کرج - چالوس سنگین است.   وی افزود: همچنین ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج - قزوین از کلاک تا پل حصارک و برعکس در بیشتر مقاطع سنگین گزارش شده است.   مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.   نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟