Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: جشنواره فرهنگی هنری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضمن بهره برداری از پیام هنری هنرمندان در کنترل شیوع ویروس کرونا و ترغیب به ماندن در خانه، از خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان نیز قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بخش‌ها و موضوعات جشنواره،افزود: این جشنواره در بخش نمایش‌های کوتاه استندآپ کمدی با موضوع در خانه بمانیم (حداکثر ۴ دقیقه)، خوشنویسی، نقاشی و شعرخوانی با موضوع در خانه بمانیم، دوبله و دابسمش با موضوع در خانه بمانیم (حداکثر ۴ دقیقه)، اجرای صوتی جزء سی قرآن کریم (حداکثر ۴ دقیقه) و خوانش فراز‌هایی از نهج البلاغه به صورت صوتی برگزار می‌شود.

میرزاپور مهلت ارسال آثار را ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به شماره‌ی همراه ۰۹۱۶۹۵۴۲۳۶۴ در واتساپ با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: در هر بخش جشنواره از موضوعات مطرح شده (به طور مجزا) به ۳ نفر از هنرمندان و در مجموع به ۲۱ نفر که بر اساس داوری، آثار برتری ارائه کنند جوایز نقدی اهدا می‌گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: بدون شک با ابزار کارساز فرهنگ و هنر می‌توانیم سهم عمده و بسزایی در فرهنگ سازی و تشویق به در خانه ماندن و کمک به کادر زحمتکش بهداشت و درمان در کنترل این بیماری و مهار آن در شهرستان هندیجان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود