Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:04:03 GMT

رعایت حقوق کشاورزان در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۱۹۳

رعایت حقوق کشاورزان در استان ایلام

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز شنبه ۳۰ فروردین ماه در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن اینکه خواستار رسیدگی عادلانه تعریض به حریم رودخانه‌ها شد، گفت: در این خصوص با تشکیل یک کارگره تخصصی عادلانه تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این کارگروه جوری تصمیم سازی شود که هم حریم رودخانه‌ها رعایت شود و هم به کشاورزان آن جوری که قانون اجازه می‌دهد مجوز داده شود منتها متناسب با زمان، مکان و امنیت این موضوع دنبال شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن تشکر از عملکرد مطلوب آب منطقه‌ای استان، اظهار کرد: مجموعه انور آب استان در سیل فروردین با عملکرد عالی خود و با ریسک پذیری و البته تدبیر درست آب پشت سد‌ها را تخلیه کرد و از وقوع یک فاجعه جلوگیری کرد.

او سپس از عملکرد خوب منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان در بحث آبخوان داری تشکر کرد و افزود: در این میان عملکرد منابع طبیعی بی نطیر بود و لا ۶۰ هزار هکتار بیابان زدایی و جنگل کاری صاحب یک رکورد دست نیافتنی در کشور شد.

او یادآور شد: در سال ۹۸ از ۱۷ هزار هکتار جنگل کاری ۱۰ هزار هکتار متعلق به استان ایلام بوده است و این یک کار جهادی در عرصه حفظ منابع طبیعی استان و کشور بوده است.

استاندار ایلام در ادامه کار‌های انجام شده در امور آب، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان، چون آبخیزداری، بیابان زدایی، جنگل کاری و مهار آب‌های سطحی را در افزایش منابع آب زیر زمینی موثر عنوان کرد و گفت: با این حال بارش‌های کم نظیر دو سه سال اخیر نیز مزید بر علت شد تا سال‌های خوبی در حوزه آب و خاک و کشاورزی برای استان رقم بخورد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار ایلام منابع طبیعی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام