Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم، از عدم پذیرش زائران در ایام نوروز ابراز تاسف کرد.

یونس عالی پور در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عدم پذیرش زائران و مسافران در نوروز 99 اظهارکرد: هرسال به مناسب سال نو برنامه‌های ویژه‌ای برای زائرانی که قم را مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب می‌کنند تدارک دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز تأسف برای شرایط ایجادشده در ابتدای سال 99 و شیوع ویروس کرونا افزود: باوجود برنامه‌ریزی‌های جامعی که برای سال 99 زائران انجام‌شده بود برنامه های تدبیر شده در شهر قم اجرایی نشد.
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم خدمت‌رسانی به میلیون‌ها زائر را افتخاری برای مدیران استانی در قم دانست و تصریح کرد: مسافران و زائران بهترین زمان خود را برای سپری کردن در قم انتخاب می‌کنند و این نیازمند توجه و رسیدگی ویژه‌ای است.
وی مسائل موردتوجه زائران را موردتوجه قرارداد و گفت: موضوعاتی ازجمله حمل‌ونقل، اسکان، امنیت روانی و جانی، بهداشت و درمان، تأمین کالای موردنیاز زائران و همچنین آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای حضور زائران ازجمله شاخص ‌های پیش روی ماست

وی مسائل موردتوجه زائران را موردتوجه قرارداد و گفت: موضوعاتی ازجمله حمل‌ونقل، اسکان، امنیت روانی و جانی، بهداشت و درمان، تأمین کالای موردنیاز زائران و همچنین آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای حضور زائران ازجمله شاخص ‌های پیش روی ماست

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود