Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:20:55 GMT

مرحله دوم یارانه کرونایی امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۷۲۰

مرحله دوم یارانه کرونایی امشب واریز می شود

خبرگزاری آریا- قمصریان، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز 200 تا 600 هزار تومان کمک بلاعوض به 3 میلیون خانوار در امشب ساعت 24 (شنبه 30 فروردین) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دومین مرحله کمک بلاعوض دولت شنبه (30 فروردین) و کمک ویژه ماه رمضان دوشنبه آینده (یکم اردیبهشت) به حساب سرپرستان حدود 3 میلیون نفر نیازمند شناسایی شده واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پایان گفت: میزان این کمک‌های بلاعوض بر اساس بُعد خانوار از 200 هزار تا 600 هزار تومان خواهد بود، 2 مرحله کمک بلا عوض دیگر اردیبهشت و خرداد واریز می‌شود.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: دومین مرحله کمک بلاعوض دولت شنبه (30 فروردین) و کمک ویژه ماه رمضان دوشنبه آینده (یکم اردیبهشت) به حساب سرپرستان حدود 3 میلیون نفر نیازمند شناسایی شده واریز می‌شود.
گفتنی است؛ اولین مرحله بسته حمایتی 200 تا 600 هزار تومانی به عنوان کمک بلاعوض در 27 اسفند ماه پرداخت شد
در مجموع بسته 200 تا 600 هزار تومانی طی پنج مرحله پرداخت می‌شود که اولین مورد اسفند بود و دو مورد در فروردین و دو مورد دیگر در اردیبهشت و خرداد انجام می شود.
در این بسته مبلغی بین 200 تا 600 هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آنها واریز شود؛ این مبلغ در خانوار تک نفره 200 هزار تومان، دو نفره 300 هزار تومان، سه نفره 400 هزار تومان، چهار نفره 500 هزار و پنج نفره و بالاتر 600 هزار تومان است.
هزینه پرداخت بسته 200 تا 600 هزار تومانی در هر ماه حدود 330 میلیارد تومان و از محل منابع دولتی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرحله یارانه کرونا تا 600 هزار تومان واریز می شود کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند