Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از حواشی ایجاد شده پیرامون پست هنجارشکنانه اردوان رحیمی وی با انتشار مطلبی اعلام کرد که اکانتی که به نام وی این مطالب جنجالی را منتشر کرده در اختیار وی نبوده و او ضمن عذرخواهی اعلام کرد به کاملا معتقد به مبانی نظام، امام و رهبری بوده همواره در جهت اعتلای نام ایران گام برداشته است.     اردوان رحیمی چه گفت که جنجالی شد طی روز‌های گذشته اعتراضاتی درباره حضور «اردوان رحیمی» به عنوان دستیار «رضا رشیدپور» در فضای مجازی مطرح شده بود که او در صفحات شخصی خود سخنان هتاکانه‌ای نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی عنوان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوان رحیمی سال‌ها دستیار و مدیر برنامه رضا رشیدپور بوده و رشیدپور او را برادر خود می‌نامید.   اردوان فعلا ممنوع الفعالیت شد قائم مقام شبکه سه سیما در واکنش به جنجال اردوان رحیمی گفت: حضور فرد هتاک در شبکه‌سه غیرقابل قبول است و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه کنندگان شبکه نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند.

وی افزود: امام و رهبری نه خط قرمز قانونی یا عرفی، بلکه مهمترین مؤلفه‌های اعتقادی مدیران شبکه سه است و طبعا شبکه، خود یکی از مدعیان و پیگیری کنندگان موضوع بوده و خواهد بود.

یزدی در توضیح این اتفاق گفت: سازندگان اصلی هر برنامه شامل تهیه کننده، سردبیر و کارگردان مورد رصد دقیق شبکه‌ها و مجموعه صیانت سازمان صدا و سیما هستند، اما با وجود حدود ده هزار نیروی فعال در نزدیک ۲۰۰ پروژه تولیدی در شبکه، امکان اطلاع از واکنش‌های شخصی همه عوامل گاهی نشدنی است، ولی طبعا شبکه هرجا متوجه خطا‌های نیرو‌های مشغول در تولیدات خود شده متناسب با خطا با آن‌ها برخورد کرده است و از این به بعد نیز رویه همین خواهد بود.

یزدی در پایان گفت: طبیعی است که حضور چنین فرد هتاکی در شبکه سه غیرقابل قبول خواهد بود و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه کنندگان شبکه نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم