Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:59:50 GMT

فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۹۰۸

فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم» منتشر شد

ایسنا/آذربایجان شرقی فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم» با هدف تجلیل از فرزندان کادر درمانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی منتشر شد.

این فراخوان هنری و ادبی به منظور جمع‌آوری خاطرات فرزندان کادر درمانی استان از دوران حضور شبانه‌روزی والدین خود در بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل از این گروه از کودکان و نوجوانان و انتشار کتابچه خاطرات برگزیده و منتخب آنان از این ایام، از دیگر اهداف انتشار این فراخوان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز این برنامه فرهنگی را برگزار می‌کند که در طی آن فرزندان کادر درمانی استان در قالب نقاشی، خاطره‌نویسی و تک جملات ادبی به ارائه خاطرات و ایده‌های خود در باره دوران مبارزه با بیماری کرونا و نقش والدین خود در این دوران می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، این گروه از علاقه‌مندان تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۳۷۷۵۹۷۴۷۴ و یا به آدرس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی (چهارراه لاله- بلوار ۱۲فروردین) ارسال کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان کروناویروس مدافعان سلامت کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است