Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مخابرات ما- گزارش‌های مختلف پایگاه خبری مخابرات ما، تلاش‌های بی پایان مخابراتی‌ها را در سراسر کشور در این ایام سخت و دشوار به تصویر کشید.

سیل و بارندگی نیز به کرونا اضافه شد تا فیبر‌های بین شهری در بین گل و لای قطع شود و ارتباطات اینترنتی و موبایلی در برخی مناطق از جمله در خراسان رضوی قطع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش‌ها مورد توجه قرار گرفته است. بازخوردی که از آن گرفتیم این بوده که دیده شده و اثرات خوبی داشته.

مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز این تلاش‌های همکاران را دیده و عکس العمل نشان داده است. او در پیامی گفته است: خدا را شاکریم در ایامی که مردم برای قطع زنجیره انتفال در خانه مانده اند، توانستیم با حفظ شبکه ارتباطی کشوربه صورت فراگیر نیاز‌های آنان را پاسخ دهیم.
بیشتر بخوانید: فعال شدن پورت‌های VDSL برای مشتریان در شهر‌های تهران و قم بنا به گفته روابط عمومی مخابرات ایران “مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از تلاشگران ارتباطات در مخابرات به عنوان حافظان ارتباطات یاد کرد و گفت: از تمامی حافظان ارتباطات که دوشادوش حافظان سلامت و سایر خدمتگزاران به مردم تلاش کردند، در بخش‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا، تشکر و قدردانی می‌کنم. ” لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مخابرات مدیرعامل مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برگزاری آن به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ صادر شد که منجر به تلاقی با آزمون (کتبی) تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم که از سوی سازمان دارالقرآن کریم برپا می‌شود، شد.

تعدادی از حافظان، در هر دو آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان این آزمون بودند، منجر به صدور اطلاعیه‌ای از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم) شد که متن آن به شرح زیر است:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

با آرزوی موفقیت برای شما حافظان گرامی به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر اساس جدول زمان‌بندی شده از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۲ از طریق سایت تلاوت آغاز شد و حافظان محترم با مطالعه آئین‌نامه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌ها خصوصاً مرحله اول که در ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اقدام به ثبت‌نام کردند.

حدوداً در همین ایام نیز ثبت‌نام جهت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش، با اعلام برگزاری آزمون در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود ولی در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون آموزش و پرورش از زمان قبلی به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه توسط جهاددانشگاهی صادر که منجر به تلاقی و برگزاری دو آزمون حفظ و استخدامی در یک روز می‌شود.

از آنجا که تعدادی از حافظان، در دو آزمون ثبت‌نام کرده بودند طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان آزمون می‌شوند؛ لذا سازمان دارالقرآن طی نامه‌ای رسمی مراتب را جهت تغییر زمان آزمون پیش‌بینی شده استخدامی آموزش و پرورش به مسئولان مربوطه اعلام و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد که تا کنون پاسخی دریافت نشده است؛

بنابراین با توجه به موارد فوق و ذکر این مطلب که بیش از ۹۰ درصد حفاظ خارج از شمول موضوع استخدامی بوده و با توجه به تاریخ اعلامی برنامه ریزی و ثبت‌نام نموده‌اند به اطلاع می‌رساند: مرحله اول آزمون (کتبی) در تاریخ اعلام شده روز جمعه صبح ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان از ساعت ۸:۳۰ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 6080731 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران