Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بحری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره روند آموزش مجازی و کلاس‌های غیرحضوری در دانشگاه آزاد استان مازندران اظهار کرد: در راستای بخش‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مبنی بر راه‌اندازی کلاس‌های مجازی، واحدهای دانشگاهی استان مازندران نیز با مشارکت واحد الکترونیک کلاس‌های مجازی را راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون بیش از 70 درصد مشخصه‌های درسی واحدهای دانشگاهی استان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. برای ایجاد تسریع در روند کلاس‌های مجازی، آموزش‌های لازم برای اساتید و دانشجویان به‌منظور استفاده راحت از سامانه آموزش‌های مجازی ارائه شده است. سایت متمرکز آموزش‌های مجازی و پایگاه اطلاع‌رسانی استان آموزش‌های لازم را در این مدت پوشش داده است.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بیان کرد: پایش روزانه کلاس‌های مجازی در همه واحدهای دانشگاهی استان صورت می‌گیرد و گزارش‌های واصله از از اخلال سیستم بلافاصله رسیدگی می‌شود. اکنون بالغ بر 76 درصد اساتید استان در پروژه آموزش مجازی مشارکت می‌کنند.

بحری از استقبال 50 درصدی دانشجویان از کلاس‌های آوزش مجازی خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و پشتیبانی واحد الکترونیک دانشگاه، 11 هزار و هشتاد و هفت کلاس در برنامه هفتگی واحدهای دانشگاهی برای نیم‌سال دوم سال طراحی شده که بیش از 8 هزار کلاس مجازی از این تعداد اکنون درحال برگزار شدن است.

وی ادامه داد: سیستم‌های آموزش مجازی پس از گذشت مدت زمانی پایداری خود را به‌دست می‌آورد و تطبیق اطلاعات کاربران و ارائه‌دهندگان اطلاعات و محتوای درسی اندکی به طول می‌انجامد. ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز به تدریج و مطابق با نیازها در این مدت تقویت و تزریق شده و پایداری سیستم‌های پشتیبان بیشتر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عنوان کرد: در ابتدای برگزاری کلاس‌های مجازی قطعی ارتباط وجود داشت و بعضاً کاربران به سختی وارد سامانه می‌شدند ولی اکنون آن ایرادات رفع شده و مشکلات ارتباطی اساتید نیز کاهش پیدا کرده است.

بحری خاطرنشان کرد: باتوجه با شرایط و محدودیت‌های آموزش مجازی، کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی غیرقابل برگزاری هستند و در این مورد تابع تصمیمات سازمان مرکزی هستیم.

انتهای پیام/

358 / 167 کلاس مجازی دانشگاه آزاد ساری برگزاری 8 هزار کلاس مجازی در مازندران تعطیلی کلاس دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تعطیلی کلاس دانشگاه واحدهای دانشگاهی استان مازندران کلاس های مجازی دانشگاه آزاد آموزش مجازی کلاس مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف