Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان عباسعلی اسماعیلی با عنوان این که این طرح از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری است گفت : احداث خط ۲۰ کیلو ولت هوایی برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رینگ خطوط اراضی بکران ، ایجاد شبکه فشار ضعیف هوایی شهرک جدید حسین آباد کالپوش ، دایر نمودن شبکه روشنایی ویژه ی برخی معابر در سطح شهرستان ، اصلاح و بهسازی شبکه ها به منظور افزایش پایداری خطوط برق رسانی و رفع نقاط خطر آفرین ، تبدیل شبکه های فرسوده سیمی به کابل خود نگهدار و  تعویض لوازم اندازه گیری تعدادی از مشترکان، از دیگر برنامه هایی است که برای سال ۹۹ برنامه ریزی گردیده تا اجرایی شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی ، توسعه و احداث و روشنائی معابر مربوط به سال ۹۸ اشاره نمود و اظهار داشت :  در سال قبل ، ۱۰۷ پروژه ی عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال درسطح شهرستان به اجرا در آمده است .                                                                                           

  وی افزود : احداث ۱۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط زمینی و هوایی ، کابل خودنگهدار و روشنائی معابر ، برقراری۱۱۹ دستگاه سرچراغ جدید ، نصب ۱۷ ایستگاه هوایی توزیع برق با   قدرت ۹۶۵ کیلو ولت آمپر ، بهینه سازی ۵۵ هزار و ۹۲۹ متر شبکه و همچنین نصب ۲۴ دستگاه کنتور هوشمند ، در زمره اقدامات صورت پذیرفته سال گذشته به شمار می روند .

 اسماعیلی یاد آور شد : بهسازی ۲۱ کیلومتر شبکه و اصلاح ۱۴ پست هوایی مربوط به روستاهای منطقه کالپوش ، بهینه سازی ۱۵  هزار و ۷۵۰ متر خط فشار متوسط هوایی فیدرهای عباس آباد و رضوان به منظور اصلاح مقره های سوزنی ، نصب ۱۲ پست برق جهت تامین برق چاه های آب کشاورزی و ایستگاه های پمپاژ اولیه و جایگاه سوخت ، احداث چهار هزار و۴۸۰ متر شبکه برای تامین برق چاه های کشاورزی و دامداری ها ، رینگ فیدر شهرک صنعتی ولهوس و فیدر راه آهن با دایرنمودن سه هزار و ۹۸۴ متر خط ۲۰ کیلو ولت ، تامین برق متقاضیان منطقه کالپوش و میامی با توسعه ی دو هزار و ۸۵۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و تامین برق شهرک جدید الاحداث حسین آباد کالپوش ، به عنوان برخی پروژه هایی است که در راستای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان میامی و توسط نیروهای عملیاتی این مدیریت در سال جاری اجرایی خواهند شد

۴۶

کد خبر 1378212

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند

رضویان گفت: اقامت چهار هزار و ۷۸۳ مسافر و گردشگر از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون در مراکز دارای مجوز و تاسیسات گردشگری این شهرستان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد از این افراد در اقامتگاه‌های بوم‌گردی پذیرش شدند، ادامه داد: ۲۰ درصد مسافران و گردشگران در اقامتگاه‌های طرح خانه‌مسافر و سایر مراکز از جمله مسجد، حسینیه‌ها و نیز در مکان‌های وابسته به آموزش و پرورش به‌ویژه در مدرسه‌ها اسکان یافتند.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی میامی ابراز کرد: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر برای نوروز امسال در قالب کمیته‌های مختلف تا ۱۵ فروردین‌ به مسافران و گردشگران شهرستان میامی خدمات‌رسانی می‌کند.

رضویان به برپایی نمایشگاه نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی شامل صنایع دستی، حبوبات، محصولات لبنی و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی در ورودی این شهر به منظور ارایه خدمات به مسافران و گردشگران راه‌اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • سد «سقزچی» سرریز شد / وضعیت مطلوب سدهای معیشتی نمین
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند