Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:57:45 GMT

درهای گالری‌های آلمان به روی علاقه‌مندان باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۲۲۰

درهای گالری‌های آلمان به روی علاقه‌مندان باز می‌شود

همچنان که برخی از گالری‌های کوچک اتریش کارشان را از هفته گذشته آغاز کردند، بسیاری از گالری‌های هنری آلمان نیز از بازگشایی در بیستم آوریل خبر دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز، «آنگلا مرکل» چندی پیش در جریان کنفرانس خبری اعلام کرد کسب و کارهای غیرضروری با فضای کمتر از ۸۰۰ متر مربع می‌توانند با رعایت اقدامات پیشگیرانه از بیستم آوریل فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میزان کاهش محدودیت قرنطینه در سراسر آلمان متفاوت خواهد بود.  در ایالت «نوردراین وستفالن» که شامل شهرهای  «کلن» و «دوسلدورف» می‌شود، گالری‌های با وسعت بیش از ۸۰۰ متر مربع نیز اجازه فعالیت خواهند داشت. 

اما در «بایرن» که یکی از ایالت‌های آلمان با بیشترین شمار ابتلا به ویروس «کرونا» محسوب می‌شود، کسب و کارهای غیر ضروری فقط از بیست و هفتم آوریل به بعد امکان شروع فعالیت خواهند داشت. 

یک گالری‌دار آلمانی ضمن اشاره به اینکه از بازدید کنندگان گالری درخواست خواهد شد تا زمان بازدید خود را به ۱۵ دقیقه کاهش بدهند و از ماسک استفاده کنند،  در گفت و گو با «آرت‌نت نیوز» بیان کرد :« از اینکه قرار است آغاز به کار کنیم بسیار هیجان‌زده هستم. گالری‌ها نمی‌توانند فقط  با فعالیت آنلاین به بقای خود ادامه دهند.»

با این حال روند بازگشایی محتاطانه گالری‌ها به این معنا نیست که بازار هنر آلمان به فعالیت سابق خود باز خواهد گشت. «آخر هفته گالری برلین» و «هنر کلن» که از نخستین رویدادهای بازار هنر آلمان محسوب می‌شوند، همچنان به تعویق افتاده‌اند. به دلیل محدودیت‌های مسافرتی بسیاری از نمایشگاه‌هایی که شامل هنرمندان بین‌المللی می‌شوند نیز به حالت تعلیق درآمده‌اند. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا، گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر در غزه کشته شدند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان بودند؛ دو برابر این آمار زخمی و ۷۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده و در آستانه قحطی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی در این منطقه آسیب دیده و ۳۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل همچنین به آمار تلفات امدادگران در جنگ غزه اشاره کرد و گفت:‌ از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) تاکنون حداقل ۲۴۹ امدادگر کشته شده‌اند که در میان آنها، ۱۸۱ کارمند سازمان ملل متحد بوده‌اند. (رژیم) اسرائیل همچنین به کاروان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرد و هفت امدادگر را کشت؛ کسانی که به آسیب پذیرترین افراد در غزه کمک می کردند.

کشتار خبرنگاران در غزه از دیگر مسائلی بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد اشاره قرار داد و افزود: ما از شمار روزنامه‌نگارانی که در جریان حملات اسرائیل کشته شده‌اند وحشت زده‌ایم؛ حدود ۱۰۰ روزنامه‌نگار طبق گزارش گزارشگران بدون مرز در کمتر از ۶ ماه کشته شدند. این میزان بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ما همچنین نگران قانون جدیدی هستیم که به (رژیم) اسرائیل اختیار می‌دهد تا از فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای خارجی جلوگیری کند. این قانون، همراه با عدم دسترسی به فعالیت رسانه‌ها در غزه، مایه نگرانی است.

بورل ادامه داد: ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که (رژیم) اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد، اقدامات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ۶ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان