Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:59:42 GMT

۳۵هزار زنجانی برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۲۵۴

۳۵هزار زنجانی برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش صبح شنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به روند ثبت نام در طرح ملی اقدام مسکن در استان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول نیز ۹ هزار نفر در استان زنجان ثبت نام کردند و سهمیه استان در مرحله اول تنها ۴ هزار واحدبود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این طرح در استان در چندین مرحله انجام شد، اظهار داشت: در شهر زنجان کمبودی برای تولید مسکن وجود ندارد و درمجموع بیش ار ۳۵ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند و این افرد براساس شرایط قرعه کشی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در مجموع سهمیه استان برای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ۹ هزار واحد است و به علت استقبال زیاد مردم ثبت نام در سه مرحله در استان انجام شد.

بیات منش تاکید کرد: در مرحله اول و دوم نیز دو هزار و ۶۶۳ نفر شرایط لازم این طرح را داشته و از فیلتر گذشتند و مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه هدف دولت تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه است و افرادی که واجد شرایط باشند می‌توانند از تسهیلات طرح ملی اقدام مسکن استفاده کنند، ابراز کرد: این طرح‌های در بافت‌های فرسوده شهری اجرا می‌شود.

بیات منش افزود: در اجرای طرح ملی اقدام مسکن متاهلین و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه زمین مسکونی با کاربری مسکونی ۹۹ ساله بوده و بیشترین ساخت مسکن در غرب شهر زنجان خواهد بود، گفت: دو هزار واحد در منطقه کوی فرهنگ شهر زنجان ساخته می‌شود. همچنین تعدادی واحد مسکونی در منطقه کوی نانوایان و شهرک گلشهر کاظمیه ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: در راستای اجرای ساخت و ساز مسکن در استان زنجان رایزنی‌های لازم با انبوه سازان انجام شده است.

کد خبر 4903221

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن استانداری زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند قزوین گرگان استانداری قزوین جهش تولید طرح ملی اقدام مسکن استان زنجان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین

دادستان زنجان گفت: باید ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام شود تا مسافران از این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، بهروز عباسی با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان -تبریز، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولان این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین تذکراتی داده شد.

وی در این بازید که از بخش‌های مختلف مراکز خدمات‌رسان به مسافرین نوروزی انجام شد، به مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان دستور داد ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام کنند تا مسافرین از این مجموعه بهره ببرند.

دادستان مرکز استان زنجان اظهار کرد: سرکشی از این واحدها در طول ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

عباسی تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان‌های مسافر پذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافرین از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات‌رسان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادات و معایب در این دو عوارضی اقدامات لازم با فوریت اقدام کند.

کد خبر 740056

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی عوارضی زنجان - قزوین
  • فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین
  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم