Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴ درصد تعمیرات مربوط به تعمیر ویژه ی واگن‌های باری، ۲۹ درصد ویژه واگن‌های مسافری، پنج درصد تعمیر ویژه لکوموتیو و مابقی نیز مربوط به تعمیرات جاری واگن های باری بوده است.
وی از تعمیر جاری هفت هزارو ۴۰۲ واگن باری در سال گذشته خبر داد و اظهارداشت: تعمیر ویژه واگن های باری ۹۳۶ مورد، واگنهای مسافری ۲۲ مورد و تعمیر ویژه لکوموتیو نیز ۵۹۲ دستگاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدایی یادآوری کرد: در زمینه تعمیرات جاری واگن های باری رشد ۳۸ درصدی، ویژه واگن های باری ۲۴ درصد، ۲۹ درصدی تعمیرات ویژه واگن های مسافری و  تعمیر ویژه لکوموتیو  نیز رشد پنج درصدی یافته است.
وی به تعمیر واگن های مسافری و باری در سال ۹۷ اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۶ هزارو ۷۰۰ واگن باری، ویژه واگن باری، ویژه واگن مسافری و ویژه لکوموتیو، تعمیر و در خط ریلی فعال شده اند. 
مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: تعمیر جاری و ویژه واگن های باری در پست های بازدید، تعمیرات ویژه واگنهای مسافری در خطوط تعمیراتی و تعمیرات ویژه لکوموتیو در واحد تعمیرات دیزل اداره کل انجام شده است.
به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان و میانه را پوشش می دهد.
این اداره کل ۶۰۱ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی دارد.
راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل ۶ استان در ارتباط است.
و در بخش باری نیز، تخلیه بار در ایستگاه باز بین المللی بناب با کد ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۰۷۱۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ فعال می باشد و این ایستگاه در شبکه (UIC) شناخته شده است.
ایستگاه باز بین المللی بار بناب یک ایستگاه بعد از سلطانیه قرار دارد، ۲ ایستگاه باری دیگر نیز در راه آهن منطقه شمالغرب کشور و در استان‌های قزوین و مراغه فعال است و در این ایستگاه‌ها ترانزیت خارجی، حمل و بارگیری می شود.
ایستگاه باز بین المللی بناب، مبدا و مقصد بار ترانزیت در سطح شبکه های راه آهن‌های دنیا (UIC) شده است.
شبکه‌های راه آهن عضو اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها می توانند از این ایستگاه به عنوان مبداء و مقصد کالا استفاده کنند.

برچسب‌ها اداره کل راه آهن شمال غرب شرکت حمل و نقل ریلی رجا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت حمل و نقل ریلی رجا زنجان شرکت حمل و نقل ریلی رجا زنجان راه آهن منطقه ویژه واگن واگن های باری تعمیر ویژه بین المللی واگن باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج قطار باری از ریل در قطور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    کریم علی نژاد در این خصوص گفت : شایعه مربوط به خارج شدن قطار باری از ریل در روستای حبش قطور کذب است.

وی با بیان اینکه تردد قطارهای باری و مسافری در بخش قطور خوی بدون کوچکترین وقفه ای در جریان است، تصریح کرد:

دنبال بارندگیهای اخیر ریزش کوه باعث توقف قطار باری ایران - ترکیه برای ساعاتی شد که قطار بعداز  برداشت  سنگها به‌مقصد رسیده است وخروج از ریل صحت ندارد .

 فرماندار خوی در ادامه گفت : مردم  اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

در فضای مجازی شایعه مربوط به خارج شدن قطار باری در روستای حبش قطور به خاطر ریزش کوه منتشر شده است.

 

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • پایان عملیات تعمیر توربین واحد شماره ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه + فیلم
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • تکذیب خروج قطار باری از ریل در قطور
  • ◄ وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • قطار باری در قطور از ریل خارج نشده است