Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-22@23:13:27 GMT

لغزندگی محور‌های سه شهرستان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۴۹۹

لغزندگی محور‌های سه شهرستان خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون به علت بارندگی برخی نقاط محور‌های شهرستان‌های قاین، بیرجند و بشرویه لغزنده است و رانندگان در این مسیر‌ها با احتیاط بیشتری برانند.

انتهای پیام / ط ا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: براثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

محمد فدوی افزود: در محور‌های شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس شاهد بارش باران بوده ایم.

فدوی با بیان اینکه ۲۲۰ راهدار با ماشین آلات راهداری در محور‌های درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کرده اند، گفت: این راهداران با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و بازگشایی محور‌ها را انجام داده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در این عملیات، بیش از هزار و  ۶۰۰ کیلومتر از مسیر‌های آسیب‌دیده در استان، لایروبی و بازگشایی و همچنین، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند.

فدوی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در رفع خرابی‌های سیلاب، گفت: راهداران این استان در کمترین زمان ممکن، نسبت به بازگشایی مسیر‌های مسدود شده و رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

به گفته وی با تلاش‌های راهداران، هم‌اکنون تمامی مسیر‌های اصلی و فرعی استان بازگشایی شده و تردد در آنها بدون مشکل در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور
  • بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی
  • کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند