Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: «از زمان شروع بیماری کرونا تاکنون بیش از 400 هزار لیتر موادگندزدای مورد تأیید وزارت بهداشت در اختیار شهرستان‌ها، شهرداری‌ها، سپاه، ارتش و ... قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور اظهار کرد: «از زمان شروع  بیماری کرونا تاکنون بیش از 400 هزار لیتر موادگندزدای مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی کمیته حمل و نقل و رفع آلودگی استان اردبیل در اختیار شهرستان‌ها، شهرداری‌ها، سپاه، ارتش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرار گرفت تا با هماهنگی فرمانداری‌ها  برای پاکسازی معابر، عمومی،  مکان‌های پرتردد، ناوگان عمومی و ...  مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: «علاوه‌بر اینکه گندزدایی‌ها به‌طور مستمر توسط شهرداری‌ها، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد، نزدیک 20 هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده مورد تأیید وزارت بهداشت نیز در اختیار کمیته امداد امام خمینی، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم‌نهاد  قرار گرفته است تا به‌صورت رایگان در روستاها و حاشیه شهرهای استان توزیع شود.»

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از مشارکت خیران در تهیه مواد گندزدا و محلول ضدعفونی‌کننده قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا استان اردبیل محلول ضدعفونی کننده مواد گندزدا هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد

 سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟