Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرانتخابی از اجرای بیش از هفت هزار بازدید نظارتی بر واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری استان گیلان در سال ۹۸ خبر داد.

«شهرود امیرانتخابی» با اشاره به تعطیلی واحدهای اقامتی و گردشگری در گیلان از ابتدای شیوع کرونا ویروس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در این مدت بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نظارت مستمر بر واحدهای اقامتی و گردشگری استان داشته و در صورت تخلف اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان به نظارت بر واحدهای اقامتی، بوم‌گردی و تاسیسات گردشگری استان در سال ۹۸ اشاره کرد و اظهارداشت: در سال گذشته هفت هزار و ۹۸ بازدید نظارتی گروهی بر این واحدها انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۷ یازدید از مراکز اقامتی انجام شد ادامه داد: همچنین هزار و ۴۵۳ مورد از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۱۰۲ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و چهار هزار و ۳۰۵ مورد نیز از خانه‌مسافرها و سایر تأسیسات گردشگری استان بازدید شد.

 

امیرانتخابی اعلام کرد: این واحدها به‌لحاظ کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان نیز مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

 


وی اظهارداشت: با این بازرسی‌ها که به‌صورت مستمر در طول سال صورت می‌گیرد و در مناسبت‌های خاص مانند نوروز تشدید می‌شود،۱۵۱ اخطار برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت بر واحدهای اقامتی واحدهای اقامتی گیلان تاسیسات گردشگری واحدهای اقامتی گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۲۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از بازدید ۴۲۰ هزار و ۷۶۷ گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و موزه‌های لرستان از نوروز امسال تاکنون خبر داد.

وی گفت: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین جاری از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، افزود: از این تعداد ۶۳ هزار و ۹۳۰ نفر از موزه‌های استان و ۱۸۸ هزار و ۸۳۷ نفر از جاذبه‌های طبیعی لرستان بازدید کرده‌اند.

حسن‌پور، اضافه کرد: همچنین تعداد ۷۹ هزار و ۷۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی استان و ۳۴ هزار و ۵۲ نفر از اماکن مذهبی استان بازدید کرده‌اند.

اقامت ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان

وی در ادامه با اشاره به اقامت و اسکان ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ مسافر نوروزی در استان در مدت یاد شده، اظهار داشت: از این تعداد مسافر نوروزی تعداد ۲۷ هزار و ۵۸۹ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۷۳ هزار و ۶۳۸ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و دو هزار و ۴۹۸ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان و اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: از مجموع اسکان و اقامت یاد شده در استان، هشت هزار و ۴۳ نفر در هتل‌ها، ۵۷۷ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، سه هزار و ۶۴۴ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و بیش از سه هزار نفر در مهمان‌پذیرهای استان اسکان داده شده‌اند.

حسن‌پور، گفت: همچنین از مجموع آمار یاد شده، پنج هزار و ۱۱۱ نفر در زائرسراهای استان و یک هزار و ۱۳۶ نفر در طرح خانه مسافر لرستان اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به نظارت روزانه بر مراکز بین‌راهی، اقامتی و رستوران‌های استان نیز، افزود: همچنین در مدت یاد شده ۲۳۲ مورد بازدید نظارتی در استان انجام شده که در مجموع ۲۳ تذکر و یک مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: در بازدیدهای نظارتی انجام شده، ۱۵۶ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و ۵۰ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی صورت‌گرفته است.

کد خبر 6063547

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال ۴۵ درصدی تخت‌های آذربایجان غربی در نوروز
  • بازدید ۳۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی چناران
  • ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اقامت کردند
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • بیش از یک‌میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه دیدن کردند
  • بازدید بیش از ۸۳۳ هزار گردشگر از جاذبه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازدید ۴۲۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان
  • بازدید ۴۲۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند