Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار‌های آموزشی با موضوع کرونا به منظور اشتراک تجربیات در زمینه بیماری کرونا توسط کمیته راهبری آموزشی کووید ۱۹ و دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، به دنبال تشکیل کمیته راهبری آموزشی کووید ۱۹ در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعه وب کنفرانس‌های آموزشی کووید ۱۹ به منظور اشتراک تجربیات در زمینه بیماری کرونا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این وبینار‌ها که به صورت پنل برگزار می‌شود، هریک از اعضا به ارائه مطالبی پیرامون بحث مورد نظر می‌پردازند و صاحب نظران از دیگر بیمارستان‌های مرکز کرونای کشور در مورد آن بحث و تبادل نظر می‌کنند.

در اولین وبینار که با موضوع غربالگری بیماران مشکوک به کرونا در اورژانس برگزار شد بیش از ۲۳۰ مرکز از سراسر کشور حضور داشتند. در این وبینار علی بیداری، پیام طبرسی، ملیحه حسن نژاد، محمد جلیلی، کیهان گلشنی و مجید حاجی مقصودی به ارائه مطالب پرداختند.

 لازم به ذکر است؛ این وبینار‌ها در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكي کووید 19 آموزشی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود

تین نیوز

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل و نقل بار را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف توسعه دانش فنی مدیران و کارشناسان حمل­ و نقل با طراحی و ارزیابی سیاست ­های مختلف حمل و نقل بار درون شهری، برون شهری و بین الملل،  وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار را برگزار می کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی   https://lms.bhrc.ac.ir /  مراجعه کنند.

زمان برگزاری این وبینار چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۷ است.

در این وبینار موضوعاتی همچون معنا و مفهوم ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک، نقش و جایگاه اقتصاد ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک جهان امروز، الزامات و شاخصه های ترانزیت و برنامه های دولت و آشنایی با مدلسازی حمل و نقل بار مطرح خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای شرکت کنندگان ثبت نامی و حاضر در این نشست، گواهینامه صادر خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این وبینار می توانند با شماره  ۶-۸۸۲۵۵۹۴۲ داخلی ۱۶۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود