Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بازگشت ۳۰ واحد صنعتی راکد استان بوشهر به چرخه تولید خبر داد و گفت:در سال رونق تولید بیش از ۴۰ طرح صنعتی در استان بوشهر افتتاح و یا ظرفیت تولید آنها افزایش یافت. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید حسین حسینی ظهر امروز در نشست بررسی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های صنفی در زنجیره عرضه محصولات بنگاه‌های کوچک و متوسط قرار دارند اظهار داشت: این واحدها در زمینه‌های مختلف تولیدی، توزیعی، کشاورزی و خدماتی فعالیت می‌کنند که تامین مالی آنها در کنار بنگاه‌های کوچک و متوسط مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استمرار رونق تولید، حفظ اشتغال، ایجاد اشتغال جدید و افزایش رشد اقتصادی افزود: در این راستا تامین سرمایه ‌در گردش و منابع مالی طرح‌های نیمه تمام و بازسازی، نوسازی واحدهای اقتصادی در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال قبل خبر داد و گفت:در راستای حمایت از واحدهای تولیدی 139 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهردر سال گذشته پرداخت شده است.

سید حسین حسینی افزود:در این مدت تعداد 164 مورد متقاضی تسهیلات رونق تولید در بخش‌های مختلف صنعتی،کشاورزی و گردشگری از طریق سامانه بهین یاب ثبت کرده‌اند که از تعداد 151 مورد معرفی شده به بانک‌های عامل استان به 129 مورد آن 139 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد بالا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: علاوه بر این برای تامین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه، بازسازی، نوسازی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش متقاضیان به 15 درخواست مبلغ 43.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تشکیل 92 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این جلسات بیش از یک‌هزار و 200 مصوبه در حوزه‌های مختلف نظیر تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی، امور مالیاتی و سایرموارد داشته است.

حسینی با تاکید بر تحقق شعار جهش تولید گفت: یکی از برنامه عملیاتی مهم در سال جهش تولید، فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال که قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند است.

تولید محلول‌های ضدعفونی در استان بوشهر 20 برابر شد 37 هزار تن ماهی و میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید می‌شود 500 هزار بسته‌های معیشتی میان افراد نیازمند در استان بوشهر توزیع می‌شود

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 طرح صنعتی در استان بوشهر افتتاح و یا ظرفیت تولید آنها افزایش یافت خاطر نشان کرد: در سال رونق تولید 30 واحد صنعتی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشتند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان بوشهر رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»