Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران گفت: بیش از 15 هزار فرد بی‌خانمان در سال گذشته در مددسرای مهر منطقه 19 ساماندهی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن فریدی با بیان این‌که  بیش از 15 هزار فرد بی‌خانمان در سال گذشته در مددسرای مهر منطقه 19 ساماندهی شدند، اظهار کرد: بخشی از این افراد در گشت‌های فوریت‌های اجتماعی و یا از طریق کلانتری‌های منطقه شناسایی و به مددسرا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این‌که نزدیک به 70 درصد نیز با مراجعه حضوری و به‌صورت خود معرف از خدمات آن بهره مند شده‌اند.

وی افزود: گشت‌های شبانه برای شناسایی افراد بی‌خانمان به‌طور مستمر در حال انجام است و در همین راستا نیز هر شب به طور متوسط سه بی‌خانمان جمع آوری و به مددسرا منتقل می‌شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران با اشاره به ضدعفونی مستمر مددسرای مهر، تصریح کرد: توزیع اقلام بهداشتی شامل دستکش و موادشوینده، شستشوی مرتب البسه و پتوها، ارائه خدمات پزشکی و مددکاری از جمله خدماتی است که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این مرکز انجام می‌شود. ضمن این‌که طی هماهنگی با اورژانس تهران، موارد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ارجاع می یابند.

فریدی یادآور شد: مددسرای مهر در آزادگان جنب موتوری سنگین واقع شده است و شهروندان برای مشارکت و شناسایی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب می‌توانند با سامانه 137 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 19 ساماندهی بی خانمان ها بی خانمان منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی