Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین بسته حمایتی کرونا ساعت ۲۴ امروز به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، از اسفند ماه سال قبل پرداخت کمک ۲۰۰ تا۶۰۰ هزار تومانی برای خانوارهای فاقد درآمد اجرایی شد؛ شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی ناشی از آن موجب تدوین بسته حمایتی برای کمک به اقشار آسیب پذیر شد.

در بسته حمایتی که از وام بانکی تا کمک های بلاعوض در آن قرار دارد، پیش بینی شد که برای خانوارهایی که هیچ گونه درآمدی ندارند کمک بلاعوض در چهار مرحله پرداخت شود، از این رو حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون خانوار که نزدیک به سه میلیون نفر را در بر می گیرد گزینش شده و مشمول دریافت این کمک شدند.

در این بسته مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب یارانه آنها پرداخت می شود؛ این مبلغ در خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.

اولین بسته حمایتی در اسفندماه واریز شد و دومین بسته نیز ساعت۲۴ امشب همزمان با ۳۰ فروردین پرداخت می شود.  


این در حالی است که در کنار چهار مرحله‌ای که از قبل اعلام شده بود، قرار است یک مرحله نیز برای ماه مبارک رمضان در روز دوشنبه به حساب این خانوارها واریز شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Hyb برچسب ها: بسته حمایتی ، کرونا ، وام ، بانک

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بسته حمایتی کرونا وام بانک بسته حمایتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

به نقل از ایسنا مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888551

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند
  • مهمانی ۴۰ میلیارد تومانی سلبریتی‌ها؟
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت
  • کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد