Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه دانشگاه فنی وحرفه ای، هدف از این پژوهش مشترک، جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت های مناسب و به اشتراک گذاری دانش با هدف کمک به کشورها در سراسر جهان برای کاهش اثرات پاندمی کووید-۱۹ در زمینه های آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه مهارت ها است.

 مخاطبان این پژوهش ارائه دهندگان آموزش اولیه و مداوم فنی و حرفه ای، سیاستگذاران مانند وزارتخانه های کار و آموزش و شرکای اجتماعی مانند کارفرمایان و سازمان های کارگری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشورهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، قبل از شیوع کووید-۱۹ آموزش از راه دور به طور گسترده استفاده نمی شد. تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان (۴۶ درصد) از آموزش از راه دور برای دوره ها یا آموزش مهارتی استفاده نمی کردند.

همچنین یک سوم آن ها نیز تنها در برخی مواقع از این روش استفاده می کردند. تنها حدود ۱۳ درصد از کشورهای شرکت کننده در این نظرسنجی این روش را در بسیاری از مواقع یا به صورت مرتب استفاده می کردند.

در این پژوهش معلوم شد، ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که هیچ نوع آموزش از راه دور یا آفلاین در کشور آن ها ارائه نشده و مجبور بودند تمامی آموزش ها را به دلیل پاندمی کویید – ۱۹ لغو کنند.

جزئیات این پژوهش در سامانه دانشگاه فنی وحرفه ای و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات منتشر شده است. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به این سامانه ها مراجعه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه فنی وحرفه ای یونسکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه فنی وحرفه ای یونسکو ویروس کرونا دانشگاه فنی وحرفه ای یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محسن جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و دبیر کل اولین کنفرانس ملی مهارت در افتتاحیه این کنفرانس که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور وزیر علوم برگزار شد گفت: طراحی این کنفرانس دو سال به طول انجامیده است تا بتوانیم صاحبان صنایع، بخش های حکمرانی و بخش های خصوصی را برای این کنفرانس هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: برای این کنفرانس ۲۸۳ مقاله دریافت شد که می توان گفت ۵۰ درصد مقالات پذیرفته شد و ۱۴۳ مقاله در واقعه نهایی شد، مقالات توسط یک تیم خبره و فرادانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته و حدود نیمی از مقالات دریافت شده مورد پذیرش واقع نشد.

وی با بیان اینکه از دستگاه های مختلف مقاله دریافت شده است، خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از مقالات از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ارائه شد یعنی ۶۰ درصد مقالات مربوط به آموزش عالی و ۴۰ درصد مقالات خارج از دانشگاه بود ازآموزش و پرورش و حتی شهرداری نیز مقاله ارسال شده بود.

کد خبر 6085258

دیگر خبرها

  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای