Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام کرمی به دنبال اجرای یک نمایش در سال ۹۹ است.

 این نویسنده و کارگردان تئاتر پس از کناره‌گیری از مدیرکلی اداره هنرهای نمایشی و در روزهای تعطیلی کرونایی نمایشنامه نیمه‌ تمام خود با نام «گرگ میاد می‌بردت» را به پایان رسانده و حالا قصد دارد آن را اجرا کند.

به گفته خود این نمایشنامه‌نویس، متن این اثر برای اجرا در پاییز سال ۹۷ مصوب شده بود ولی به دلیل مسئولیتی که داشت از اجرای آن منصرف شد و متن را نیمه‌کاره رها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا در ایام فراغتی که یافته با تمام کردن این نمایشنامه برای کودکان قصد دارد امسال یا اگر نشد، سال بعد در تالار هنر  یا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه ببرد.

کرمی در بخشی از نمایشنامه خود نوشته است:‌ « من دوست گوسفندها هستم! من کتاب می‌خونم. من مسواک می‌زنم!... بیسکوییت یونجه دوست دارم. تلویزیون نگاه می‌کنم. موسیقی گوش می‌دم. آواز می‌خونم. رقص می‌کنم!... با قوطی‌های کنسرو اسباب‌بازی درست می‌کنم. دلم می‌خواد شلوار بپوشم و تو مزرعه قدم بزنم. این کارها برای یه گرگ خیلی عجیب و مسخره‌س!... ولی من می‌خوام مثل بقیه نباشم. دلم می‌خواد تو کتاب‌های از گرگی بنویسید که عاشق یه گوسفند میشه! ...عاشق یه گوسفند؟!...»

شهرام کرمی که دو سال ۹۷ و ۹۸ مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، اسفند سال گذشته از سمت خود استعفا کرد و از آنجا که کارمند رسمی شهرداری است و به وزارت ارشاد مأمور شده بود قرار است دوباره به محل خدمت قبلی خود برگردد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری خشکبار در انباری در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۵۵ تن انواع خشکبار شامل: بادام زمینی ، تخمه ،گردو ، بادام هندی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خشکبار مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و انبار فوق پلمب شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها