Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:30:25 GMT

امضای تفاهمنامه بین ستاد اجرایی امام و دانشگاه شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۳۴۴۹

امضای تفاهمنامه بین ستاد اجرایی امام و دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آئین امضای تفاهمنامه بین ستاد اجرایی فرمان امام و دانشگاه شهید بهشتی در حوزه فناوری‌های سلامت و پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش‌های تجهیزات، تشخیص، درمان، دارو و خدمات از ابتدای این بحران؛ فعال و در همه این موارد از مشاوره‌ها و نظرات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برخوردار بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه جهت گیری و سرعت دهی را تسهیل خواهد کرد که لازمه حل این بحران است.

وی با بیان لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه برای مقابله با بحران فعلی جهانی، ادامه داد: اگر از دانشگاه‌ها و علمای علم پزشکی پشتیبانی کنیم، چیزی از دنیا کم نخواهیم داشت. این اقدام نیز با مدیریت و دلسوزی دکتر زالی سرعت خواهد گرفت.

مخبر گفت: به فرض اگر واکسن هم کشف شود باز مطمئن نیستیم با این حجم از تولید و در مقابل فراگیری ویروس کووید -۱۹، در حد کفایت در اختیار کشور قرار گیرد؛ پس لازم است روی پای خود بایستیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ضمن تاکید بر اینکه تمام امکانات موجود در ستاد در اختیار دکتر زالی و همکاران ایشان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: حاصل این تفاهم که با انگیزه رسیدگی به مشکلات مردم و بیماران امضا شد، بازگشت آرامش، آسایش، رفاه، امنیت و سلامت به جامعه خواهد بود. امیدواریم ایران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، صادر کننده این آرامش به دنیا باشد.

وی در پایان مبلغ ۲ میلیارد تومان را برای شروع رسمی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به این دانشگاه اهدا کرد و گفت: با تمام توان هر امکاناتی از لحاظ مالی و تجهیزات برای تحقیق در اختیار دانشگاه قرار خواهیم داد.

کد خبر 4903498

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ویروس کرونا محمد مخبر ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کیانوش جهانپور علیرضا زالی سعید نمکی سازمان بیمه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شیوع کرونا کووید 19 سازمان نظام پزشکی طرح فاصله گذاری هوشمند سرطان دارو ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان