Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:51:36 GMT

سرپرست سازمان تحقیقات کشاورزی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۴۲۲۸

سرپرست سازمان تحقیقات کشاورزی منصوب شد

به گزارش روز شنبه وزارت جهاد کشاورزی، پیش از این کاظم خاوازی به عنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی فعالیت داشت.

کامبیز بازرگان نیز پیش از این در سمت های معاونت پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ریاست موسسه خاک و آب کشاورزی و معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حاجی‌رضا پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: طی دوسال اخیر ۵۵ هزار هکتار از ۸۰ هزار هکتار زمین موجود برای کشاورزان تعیین تکلیف و سنددار شده‌اند.

حاجی‌رضا با تصریح بر محدود بودن حمایت‌ها و تسهیلات بخش کشاورزی قم، افزود: یونجه، ذرت و پنبه از جمله محصولات زراعی برند استان قم محسوب می‌شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: تولید دو درصدی پروتئین کشور در قم، تولید ۱۵۰ هزار تن شیر، وجود ۴۰۰ هزار راس دام سبک و ۹۰ هزار دام سنگین از دستاوردهای بخش کشاورزی و دامداری استان قم بشمار می‌رود.

وی همچنین به وضعیت تولید و تامین تخم مرغ در استان اشاره کرد و گفت: میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن در سال رسیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: اشتغال مولد پایدار از مقولاتی است که به جدیت در سازمان جهاد کشاورزی دنبال می‌شود و سعی داریم تا با بهره‌گیری از دانش‌های نوین عملکرد کشاورزی استان ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه تغییر الگوی کشت با توجه به اقلیم و آب و هوای خشک قم در دستور کار قرار دارد افزود: تلاش شده تا با اجرای سیستم‌های جدید آبیاری و در راستای بهره وری حداکثری از منابع، استفاده از آب در بخش کشاورزی به حداقل برسد.

حاجی‌رضا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای افزایش سطح تولیدات محصولات کشاورزی از جمله راهبردها در اداره کل جهاد کشاورزی استان قم است ابراز داشت: تلاش شده تا بسترهای مناسبی برای استفاده از توان علمی و پژوهشی دانش بنیان‌ها در قم فراهم شود.

کد خبر 6062955

دیگر خبرها

  • موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور پیشرو درآموزش و ترویج یافته‌های تحقیقاتی
  • تحقق ۹۱ درصدی طرح جهش تولید در دیمزار‌های قزوین
  • آموزش ۵هزار نفر در دوره‌های موسسه تحقیقات دیم
  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن رسیده است