Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@01:59:54 GMT

جامعه ايثارگري قشر افضل جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۴۴۳۰

جامعه ايثارگري قشر افضل جامعه هستند

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: جامعه ایثارگری قشر افضل جامعه هستند که از شان و منزلت والایی برخور دارند و تکریم این قشر عزیر اولویت بنیاد است.
به گزارش خبرگزاری آریا، نشست ویدئو کنفرانسی شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز شنبه 30 فروردین‌ماه، به ریاست اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالن جلسات اداره کل بنیاد ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولیده در این نشست اظهار کرد: جامعه ایثارگری قشر افضل جامعه هستند که از شان و منزلت والایی برخوردارند و تکریم این قشر عزیر اولویت بنیاد است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات و توصیه های بهداشتی، ابراز کرد: با رعایت نکات بهداشتی و اجرای دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی، شر ویروس کرونا از کشور رفع می شود ولی اکنون که خیلی از برنامه ها تحت شعاع این ویروس قرار گرفته است، ارتباطات مجازی و تماس تلفنی بهترین جایگزین برای ایجاد هماهنگی بیشتر در خدمت به ایثارگران است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به پیگیری مسائل حوزه درمان در سال گذشته و اهمیت سلامت ایثارگران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در سال گذشته جلسات متعددی با مراکز درمانی، دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمه دی برگزار شد که به تبع آن، استان ایلام در حال حاضر در وضعیت قابل قبولی از این حیث قرار دارد و تلاش خواهد شد در سال جدید این روند رو به رشد حفظ و ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جامعه ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیکر پاک مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» عصر امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم شهید پرور ایلام در آسمان آباد تشییع و در جوار بارگاه امامزاده پیرحمزه به خاک سپرده شد.
زنده یاد "فوزیه بکری" پس از سال‌ها بردباری در فراق فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت.
مراسم تشییع و خاک سپاری این مادر گرانقدر امروز ساعت ۱۵ در محل گلزار شهدای امامزاده پیرحمزه برگزار شد.

در پی درگذشت این مادر گرانقدر، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، پیام تسلیت صادر کرد.
در بخشی از پیام تسلیت سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فوزیه بکری» مادر گرامی شهیدان والامقام " جلال و جلیل آزادی" را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.
امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید گرانقدر جلیل آزادی سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای ۲ و شهید والامقام جلال آزادی نیز به فاصله پنج ماه پس از شهادت برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، جبهه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.
استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳ هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان