Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس در شرایطی این تیم را ترک کرد که علامت سوال‌های بزرگی را شکل داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون در شرایطی میان گزینه‌های متعدد در نهایت به عنوان جانشین برانکو ایوانکوویچ انتخاب شد که به نظر می‌رسید کار سختی برای تداوم موفقیت سرخ‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او بعد از عبور از پیج سخت لیگ و چند شکست پیاپی در نهایت توانست با پیروزی‌های پیاپی، ضمن دستیابی به رکوردی منحصربفرد، تیمش را به صدر جدول برساند. با این حال مشکلات شکل گرفته بین او و باشگاه باعث شد تا بعد از تعطیلات سال نو و نیم فصل لیگ ایران، توافقات لازم برای بازگشت را به دست نیاورد و جدایی زودهنگامی را علیرغم صدرنشینی تیمش ثبت کند.

با این حال در میان اتفاقات عجیب دوران حضور این مربی آرژانتینی و پرحاشیه در پرسپولیس، یکی از جالب‌ترین تصمیمات او مربوط به روزی بود که برای دستیابی به تمرکز راهی مجموعه گلف شد و وقت خود را در میان حاشیه‌ها به این ورزش گذراند.

درست در زمانی که پرسپولیسی‌ها بابت تحمل سومین شکست فصل و مقابل شهرخودرو به مرز انفجار و انتقاد رسیده بودند، گابریل کالدرون به دعوت رییس فدراسیون گلف راهی تپه‌‎های مجموعه انقلاب شد و با تیپ خاص خود مشغول این بازی مفرح شد.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس از مسوولان و اطرافیان حاضر در این محل خواست تا تصاویر مربوط به این خوشگذرانی در این مقطع پخش نشود و آن را به بعد موکول کرد. به همین واسطه بود که بعد از پیروزی سرخ‌ها مقابل پیکان گلفی‌ها تصاویر او را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند.

در نهایت گابریل کالدرون در شرایطی ایران را در پایان نیم فصل و با صدرنشینی ترک کرد که حرف و حدیث زیادی را حول دوران حضورش در این تیم شکل داده بود و اکنون نیز به واسطه تنها یک بازی بیشتر نشستن روی نیمکت سرخپوشان خواهان دریافت کامل مطالبات خود شده تا حجم بدهی‌های پرسپولیس بیش از پیش شود و باید دید در نهایت توافقی بین طرفین صورت خواهد گرفت یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریل کالدرون پرسپولیس تهران گابریل کالدرون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین

در استادیوم لندن پیرامون خولین لوپتگی تردید وجود دارد اما دیوید سالیوان تجربه لیگ برتری این مربی را ترجیح می‌دهد. 

طرفداری | پس از ناکامی در توافق با روبن آموریم، مدیران وست‌هم به سراغ خولین لوپتگی رفته‌اند.

به گزارش گاردین؛ پس از ماه‌ها بررسی وضعیت سرمربی اسپانیایی، مدیران وست‌هم مذاکرات تعیین‌کننده‌ای برای انتقال او انجام داده‌اند. در حال حاضر هیچ چیزی نهایی نیست چراکه برخی از اعضای هیئت مدیره وست‌هم اعتقاد دارند خولین لوپتگی مناسب بازیکنان فعلی باشگاه نیست و باید گزینه جوان‌تری جانشین دیوید مویس شود. لوپتگی فرصت هدایت میلان که قصد دارد با استفانو پیولی قطع همکاری کند را نیز خواهد داشت. با وجود علاقه به یک سرمربی جوان، چکش‌های تمایلی برای پرداخت غرامت جدایی روبن آموریم - 13 میلیون پوند - ندارند. تیم اشتایدن، مدیر فنی وست‌هم سرمربی اسپورتینگ لیسبون را انتخاب کرده است. 

دیوید سالیوان، مالک باشگاه وست‌هم در حال ارزیابی وضعیت خولین لوپتگی است. اگر او تردیدهای هیئت مدیره را نادیده بگیرد، سرمربی سابق وولورهمپتون به احتمال زیاد جانشین دیوید مویس خواهد شد. اگر این انتقال با شکست مواجه شود، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گزینه جایگزین خواهد بود. در کنار فلیک، نام مارکو سیلوا، گراهام پاتر و استیو کوپر نیز در لیست وست‌هم دیده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!