Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بعد ارسال کد ملی سرپرست خانوار پیامکی با سرشماره V.Refah برای شما ارسال می‌شود که درخواست شما ثبت شده است.

وی ادامه داد: اگر پیامک برای فردی ارسال نشده به معنای آن نیست که کد ملی ثبت نشده نگران نباشید کد ملی ثبت شده اما به دلیل شلوغی خط از سمت ما جوابی را هنوز دریافت نکردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی گفت: عدد کدملی فرقی ندارد انگلیسی یا فارسی باشد فقط کاراکتر اضافه هنگام ارسال کد ملی فرستاده نشود و از واژه هایی مانند سلام و... هنگام ارسال عدد استفاده نشود.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: کم بودن مبلغ وام به دست وزارت رفاه نیست و سازمان برنامه و بودجه مسئول آن است اما قصد داریم جلساتی را برگزار کنیم و بتوانیم برای زنان سرپرست خانوار احتمالا مبلغ را کمی بیشتر کنیم.

وی افزود: پیامک از سمت وزارت رفاه برای سیم کارت های همراه اول و ایرانسل ارسال شده بود فقط سیم کارت رایتل باقی مانده بود که تا ساعاتی پیش برای رایتلی ها ارسال شد.

میرزایی تصریح کرد: سازمان بهزیستی به دلیل اینکه بستر ارتباطی با معلولان خود را از پیش داشته تقریبا می‌توان گفت اکثر افراد دارای معلولیت سیم کارت دارند اما اگر معلول سرپرست خانواری سیم‌کارت به نام خود ندارد یکی از اعضای خانواده برای او می‌تواند سیم کارت خریداری کند.

وی در پاسخ به این سوال که جاماندگان یارانه چه کار باید کنند؟، گفت: این به دست وزارت رفاه نیست و سازمان هدفمندی یارانه ها باید تدابیر لازم را برای این افراد در نظر بگیرد.

میرزایی ادامه داد: اگر تا این لحظه هیچ پیامکی از سمت وزارت رفاه درخصوص وام دریافت نکردید کد ملی سرپرست خانوار را به ۶۳۶۹ ارسال کنید.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: از همان لحظه که وام به حساب افراد واریز شد می‌توانید پول را برداشت کنید.

وی درباره افرادی که سرپرست خانوار هستند و سنشان زیر ۱۸ سال است، گفت: میتوانید سیم کارت رایتل بخرید که نیاز به سن قانونی ندارد.

میرزایی افزود: افرادی که پیش از این یارانه آنها قطع شده است، وام یک میلیونی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی پیامک وزارت رفاه سازمان برنامه و بودجه زنان سیم کارت بهزیستی معلولان خانواده یارانه هدفمندی یارانه ها پول بهزیستی پیامک زنان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی

تین نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی از شایعاتی که در مورد تبعات عدم پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی منتشر شده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش تین نیوز، این کاربران با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان،  عنوان کردند: پیش از این برداشت این بود که راهنمایی و رانندگی با ارسال این پیامک سعی می کند رانندگان را از تعداد و مقدار جریمه های خلافی مطلع و آگاه سازد.

آنان افزودند: برای رانندگان انواع قبض جریمه در طول سال صادر می شود که ممکن است نوعی از قبض جریمه باشد که در صورت تاخیر در پرداخت آن، مبلغ جریمه مذکور دو برابر نشود.

آنان با برشمردن انواع قبض های جریمه شامل قبض جریمه تسلیمی، قبض جریمه دو برگی، قبض جریمه الصاقی، قبض جریمه خودداری و قبض جریمه دوربینی، عنوان کردند: شایعه شده در سال جاری با ارسال این پیامک، راهنمایی و رانندگی دنبال تصویب طرح و قانونی است که از تاریخ ارسال این پیامک ها به صاحب خودرو و اطلاع رسانی در مورد تعداد تخلفات و مبلغ کل جریمه، در صورت بی اعتنایی راننده نسبت به پرداخت در زمان معین و قانونی (دو ماه) ، همه این جریمه ها شامل جریمه پرداخت نکردن شوند که به معنی  دو برابر شدن مبلغ همه این جریمه ها خواهد بود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که از صحت و سقم آن اطلاعی در دست نیست اما پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته، رئیس پلیس راهور فراجا  در سخنانی که ایرنا منتشر کرد، گفته بود: عامل انسانی بیشترین علت را در بروز حوادث جاده ای دارد.

سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که سیاست های تنبیه و تشویق در کاهش آمار حوادث رانندگی اثر گذار است، ادامه داده بود: باید به گونه ای عمل شود که ارتکاب به جرم مقرون به صرفه نباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است