Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@00:45:45 GMT

قیمت طلا ۱۳۹۹/۱/۳۰

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۵۰۳۳

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۲۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۸۲۰ تومان است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار  تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۲۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۵۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۸۷٫۵ دلار معامله می‌شود.هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۸۲۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۴۴۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل تغییر نداده است.

 

باز خبر /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Hyu برچسب ها: قیمت طلا ، طلا ، سکه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت طلا طلا سکه هزار تومان بهار آزادی قیمت دلار ۱۵ هزار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 739609

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۲