Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:30:48 GMT

توجه بیشتر به خدمات درمانی ایثارگران در سال جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۵۱۳۴

توجه بیشتر به خدمات درمانی ایثارگران در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، سید منصور میرمرادی با اشاره به وجود بسترهای مناسب ارائه خدمات به ایثارگران به صورت الکترونیکی گفت: خوشبختانه بحث توسعه دولت الکترونیک در بنیاد به خوبی پیگیری و اجرا شده است و در حال حاضر برای دریافت بخش عمده‌ای از خدمات نیازی به مراجعه حضوری ایثارگران عزیز نیست. وجود این ظرفیت باعث شده تا ایثارگران گرامی جهت دریافت خدمات نیازی به خروج از منزل نداشته باشند و در معرض انتقال بیماری قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت بیش از پیش موضوع درمان ایثارگران در سال جدید گفت: مهم‌ترین فعالیت صورت گرفته توسط بنیاد در این بخش موضوع بیمه تکمیلی درمان ایثارگران است. بر اساس قرارداد این بیمه که با شرکت بیمه دی منعقد شده تعداد بیمه‌شدگان پایه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است. بیمه‌شدگان شامل تمام جانبازان و آزادگان به همراه خانواده قانونی تحت تکفل آنان، والدین شهید، همسران و فرزندان شهدا هستند که اسامی آن‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه‌گر جهت بیمه تکمیلی درمان ارائه می‌شود. موضوع این بیمه جبران هزینه‌های پزشکی و اعمال جراحی ناشی از بیماری و حوادث مشمول بیمه مازاد بر بیمه خدمات درمانی پایه است.

میرمرادی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: با وجود محدودیت‌های اعتباری و مشکلاتی که برای اقلام بهداشتی در کشور وجود داشت، با تلاش‌های صورت گرفته در ستاد مرکزی و ادارات کل بنیاد در استان‌ها توزیع اقلام بهداشتی برای گروه‌های در معرض خطر ایثارگری از جمله جانبازان شیمیایی، والدین سالمند شهدا و جانبازان قطع نخاع انجام شده و همچنان ادامه دارد. در کنار این مسئله تلاش شده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز بهره‌برداری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران دارای پوشش‌های مناسبی است و در زمینه استفاده ایثارگران از امکانات درمانی کشور مشکلی وجود ندارد. همچنین تا جایی که سایر برنامه‌های درمانی ایثارگران دچار مشکل نشوند نیز مراکز درمانی وابسته به بنیاد آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به ایثارگران مبتلا به این ویروس دارند.

کد خبر 4903573

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه تکمیلی ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهر تهران سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی طرح ترافیک آموزش مجازی آموزش مکمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی امیرحسین دانش کهن را به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای امیرحسین دانش کهن

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نماید.

کد خبر 6084189

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد