Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@03:25:33 GMT

حق بیمه رانندگان اتوبوس چه زمانی پرداخت می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۵۶۴۷

حق بیمه رانندگان اتوبوس چه زمانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره مشکل بیمه برخی رانندگان اتوبوس اظهار داشت: پرداخت 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی کارگران خدوم این شرکت است که در شغل های سخت و زیان آور مشغول به کار‌اند و پیگیری پرداخت حقوق قانونی این افراد مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار هستند که مطابق قانون، باید 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به هنگام بازنشستگی به مأخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی برایشان واریز شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: واجدین شرایط بازنشستگی که در نیمه دوم سال 98 نامه پایان کاریشان از سازمان تامین اجتماعی وصول شده، روز بیست و هفتم اسفند احکام بازنشستگی شان صادر و ضمن واریز حقوقشان، بنا بر پیگیری‌های به عمل آمده و با لحاظ کردن این موضوع که کمبود منابع مالی، امری است که اکثر شرکت ها اعم از دولتی، عمومی و خصوصی را با چالش رو به رو ساخته، 4 درصد حق بیمه کارگران در اردیبهشت واریز می‌شود.

ترفع با اشاره به فعالیت افراد بازنشسته و شاغل این شرکت که در شرایط دشوار و سخت موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا مشغول فعالیت‌اند، گفت: این افراد در شرایطی که کرونا بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه اثر گذاشته، ایثارگرانه و فداکارانه نسبت به خدمات رسانی به شهروندان مشغدل‌اند و امیدواریم تا جای ممکن بتوان قدردان خدمات خستگی ناپذیر و زحمات شبانه روزی همکاران خود باشیم‌.

صبح امروز تعدادی از رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه 4 درصد مشاغل سخت و زیان‌آور‌ مقابل معاونت مالی اداری شهرداری تهران تجمع کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتوبوس حقوق بازنشسته حق بیمه ویروس کرونا کرونا اخبار کرونا رانندگان اتوبوس مشاغل سخت و زیان آور حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند

پیمان قجربیگی مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: بیمه سلامت با هدف کم کردن هزینه‌های درمانی شهروندان و با سطح گستردگی فراوان خود در حوزه‌های مختلف درمانی و دارویی زمینه ایجاد عدالت و ارتقا سطح خدمات سلامت را فراهم می‌سازد.

وی به پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری در قالب بسته‌های درمانی بدون محدودیت سقف اشاره کرد و یادآور شد: بیمه سلامت قزوین ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور نشان دار شده در مراکز دولتی و همچنین پرداخت ۹۰ درصد از هزینه‌های تعرفه عمومی غیردولتی در مراجعه به مراکز خصوصی را طی سال گذشته انجام داد.

قجربیگی بیان کرد: انتساب نشان برای سه هزار و ۶۲۵ مادر باردار در سامانه‌های بیمه سلامت و بهره مندی این مادران از خدمات درمانی دوران بارداری با تعرفه بیمه ای، انتساب نشان برای ۸۱۵ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت و بهرمندی این زوج‌ها از تمامی خدمات درمان ناباروری با تعرفه بیمه‌ای از جمله خدمات ارایه شده از سوی این بیمه در استان قزوین است.

مدیرکل بیمه سلامت قزوین با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن اتباع خارجی در سطح استان از سوی این بیمه،اضافه کرد: براساس توافق سازمان بیمه سلامت ایران با سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور و انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقا سطح سلامت اتباع خارجی مقیم و مورد تایید وزارت کشور، تمامی اتباع غیر ایرانی مقیم استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

۶۰۰ مرکز و مطب در استان قزوین با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند و بیش از ۵۰۰ هزار شهروند قزوینی به همراه ۲۳ هزار بیمه شده روستایی تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • مقرری‌بگیران بیکاری در خراسان رضوی ۱۹ درصد کاهش یافت
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی