Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عباس پزشکی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: مجوز حمایت های مالی برای مرکز رادیوتراپی باران نیزدر استان دریافت شده، در همین راستا پیش فاکتور تجهیزات این مرکز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

وی افزود: خرید دستگاه های سی تی اسکن برای مراکز آموزشی درمانی شهدای عشایر و شهید مدنی و شهرستان های سلسله، دلفان و ازنا در اولویت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکی با بیان اینکه در همین راستا موافقت کمیسیون ۲۰ برای ام ار ای شهرستان های دلفان و کوهدشت به زودی اخذ می شود ادامه داد: موافقت مقیمی متخصص بیهوشی برای شهرستان الیگودرز اخذ شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پیوند اعضا لرستان میلیون بخش تخصیص بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد

عزیز ابراهیم نژاد شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وی که برای جمع‌اوری گیاهان کوهی به روستای لگ‌بن در مسیر پیرانشهر به مهاباد رفته بود ناگهان با حمله خرس مواجه می شود.

وی اضافه کرد: این قلاده خرس پس از حمله به این بانوی میانسال با وی گلاویز شده و وی را از ناحیه سر و صورت به شدت زخمی می کند.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی پیرانشهر گفت: با اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان، آمبولانس این مرکز به روستا اعزام شد و با توجه به نزدیکی مسیر فرد مجروح شده برای مداوا به بیمارستانی در شهرستان نقده اعزام شد.

وی از روستاییان و گردشگران این منطقه خواست : هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی به دلیل احتمال حمله حیوانات وحشی از جمله خرس و گرگ از تک‌روی و جدا شدن از گروه خودداری کنند.

روستای لگ‌بن در ۳۵ کیلومتری پیرانشهر و در مسیر جاده پیرانشهر - جلدیان - مهاباد مشهور به جاده «سه‌ری میدان» قرار دارد.

شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد
  • مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ