Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:39:21 GMT

سواری سمند با ۳۷۹ کیلوگرم تریاک متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۵۷۴۱

سواری سمند با ۳۷۹ کیلوگرم تریاک متوقف شد

سردار شجاع عنوان کرد: مأموران هنگام کنترل خوردو‌های عبوری در محور زاهدان- نهبندان به یک سواری سمند مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند که راننده خودرو با مشاهده مأموران متواری شد، اما با اقدام سریع پلیس دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان اطلاعاتی دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند یک محموله سنگین مواد مخدر را از محور‌های مواصلاتی این شهرستان منتقل کنند که اقدامات کنترلی تشدید و خودرو‌های عبوری کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 سردار شجاع افزود: مأموران هنگام کنترل خوردو‌های عبوری در محور زاهدان- نهبندان به یک سواری سمند مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند که راننده خودرو با مشاهده مأموران متواری شد، اما با اقدام سریع پلیس دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.
وی گفت: مأموران در بازرسی از سواری سمند ۳۷۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند که در این زمینه  پرونده‌ای تشکیل و متهم دستگیر شده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موادمخدر تریاک سواری سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

 سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی  دو دستگاه خودروی را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

او می‌گوید: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۶ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد