Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@14:47:54 GMT

واکنش تعزیرات به قتل عام جوجه‎های یک روزه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۵۹۲۵

واکنش تعزیرات به قتل عام جوجه‎های یک روزه

محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفدرباره زنده به گور کردن جوجه‌های یک روزه، گفت: مصداق بارز تخلف برای ورود تعزیرات و رسیدگی به موضوع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید جهاد کشاورزی و اداره پشتیبانی امور دام به این موضوع ورود کنند، افزود: ممکن است این اقدام علت‌های مختلفی داشته باشد، لذا تعزیرات برای علت یابی این مسئله صلاحیت ورود به موضوع را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسنفانی تاکید کرد: در صورت افزایش قیمت جوجه یک روزه و گوشت مرغ، بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع ورود خواهند کرد.

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، قیمت تمام شده اقلام مصرفی در بازار را تعیین می‌کند، اگر در آینده قیمت مرغ و یا جوجه یک روزه افزایش یابد، تعزیرات به عنوان متولی برخورد با گرانفروشی به بحث افزایش قیمت در پی جوجه کشی ورود خواهد کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که این سازمان تا چه زمانی منتظر افزایش قیمت مرغ خواهد ماند تا به بحث معدوم شدن جوجه‌های یک روزه ورود کند؟ تصریح کرد: اینکه قیمت مرغ در چه زمانی افزایش پیدا می‌کند نامشخص است، به محض مشاهده هرگونه افزایش قیمتی به موضوع گرانفروشی ورود خواهیم کرد و در آن صورت یکی از مولفه‌های رسیدگی ما به این موضوع بحث معدوم سازی جوجه‌های یک روزه خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حیوان آزاری جوجه یک روزه زنده به گور کردن تعزیرات پارسی خبر جوجه های یک روزه افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید مرغ در کشور شکسته شد

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برآوردها حاکی از آن است که میزان جوجه ریزی فرودین به حدود ۱۳۵ میلیون قطعه برسد.

به گفته او قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۳ تا ۵۶ هزار تومان بوده، درحالیکه قیمت تمام شده ۶۴ هزارتومان است.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به فراوانی تولید و روند کاهش قیمت مرغ، از اواخر سال گذشته مرغداران متحمل زیان شدند که امیدواریم در راستای تعدیل قیمت، خرید حمایتی صورت بگیرد و هموابه از عرضه مرغ منجمد متوقف شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با تاکید بر صادرات مستمر مرغ افزود: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش حجم جوجه ریزی ها باید شرایطی فراهم شود که مرغ مازاد صادر شود.

او گفت: بنابر آمار در آذرماه ۱۴۴ میلیون قطعه، دی ۱۵۲ میلیون، بهمن ۱۵۰ میلیون و اسفند ۱۴۵ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت که این‌حجم جوجه ریزی در تاریخ تولید مرغ کشور بی سابقه بوده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد
  • رکورد تولید مرغ در کشور شکسته شد
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • قیمت جوجه یک روزه گوشتی افزایش یافت
  • افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت ها را تعدیل کنید
  • هشدار وزارت جهاد کشاورزی به گران‌فروشی جوجه یک‌روزه گوشتی
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟