Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار یکسری از اسامی درباره جرایم مالی شهرداری اهواز، روابط عمومی دادگستری استان خوزستان در اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه داده است. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اخیرا معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور کیفرخواست برای 100 نفر و تعلیق 6 نفر از کارکنان و مدیران شهرداری اهواز و مرتبطین آن‌‌ها به اتهام جرایم مالی خبر داده بود که بازتاب زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی دادگستری استان امروز در اطلاعیه‌ای توضیحاتی راجع به این خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده: در جهت آگاهی اصحاب پرونده (شکات، متهمین و وکلا)، سامانه اطلاع‌رسانی پرونده راه‌اندازی شده که با مراجعه ایشان به آن سامانه، آخرین مراحل رسیدگی به پرونده قابل رویت است. در این راستا با مراجعه احد از متهمین پرونده که دسترسی به سامانه را داشته است، تصویری از مشاهدات خود از سامانه را تهیه کرده و برای برخی افراد ارسال می‌کند که در نهایت همین تصویر دست‌آویز برخی افراد با اغراض متفاوت در جهت انتشار در فضای مجازی می‌شود.

روابط عمومی دادگستری خوزستان در این اطلاعیه ادامه می‌دهد: اما نکته قابل تامل آن است که بخشی از اطلاعات در سامانه، از جمله هویت متهمین و جرایم ذکر شده مربوط به زمان ثبت پرونده بوده و از این حیث این اطلاعات غیر قابل استناد است، چرا که در جریان رسیدگی ممکن است برخی عناوین اتهامی تغییر یافته و یا برای برخی متهمین قرار منع تعقیب صادر شده کما اینکه در اخبار کذب  منتشر شده هم‌ که جرایمی را منتسب به  برخی متهمین ذکر کرده‌اند به واقع صحت نداشته چرا که برای ایشان قرار منع تعقیب صادر شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده: نکته قابل توجه دیگر آن است که چنانچه اتهام اختلاس یا ارتشا برای شخصی در کیفرخواست منظور شده باشد قطعا از سمت خود تعلیق خواهد شد و از آنجا که صرفا 6 نفر از متهمین از شغلشان تعلیق شده‌اند لذا تسری این عناوین به تمامی افراد خلاف واقع است.

از آنجا که ذکر اسامی در این مرحله از رسیدگی به پرونده خلاف قانون می‌باشد لذا چنانچه شخصی اقدام به انتشار هویت افراد نماید قطعا با شکایت شاکی قابل تعقیب و برخورد قضایی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل: دستگاه قضا برای تحقق جهش تولید تلاش خواهد کردرئیس کل دادگستری استان البرز : معافیت مالیاتی مطالبه اصلی تولیدکنندگان و صنعتگران استدرخواست از وزیردادگستری برای تشدید نظارت بر بازار اقلام مصرفیانتهای پیام/ 331/ ز R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از خوزستان زیبا+فیلم

استان خوزستان با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی کشورمان است. شهرهای این استان جنوب غربی کشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر کشورمان هستند.

 اهواز مرکز استان خوزستان، آبان، ایذه، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز، باغملک و ... شهرهای این استان بزرگ کشورمان هستند که هر یک دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

 برای تماشای دیدنی های خوزستان باید برنامه چند روزه برای سفر به این شهر در نظر بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد