Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@20:43:23 GMT

نتصاب معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۶۴۴۸

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه، مراسم تودیع و معارفه معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان با حضور رئیس صندوق، معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه با رعایت شرایط فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای جلسه فریبرز سجادی معاون پیشین امور دانشجویان ضمن تشکر از ریاست صندوق و حسن انتخاب ایشان در تعیین معاون جدید و آرزوی موفیقت برای وی، با ارائه ی گزارش کار آن معاونت در مدت تصدی خود، از تمام همکاران در طول مدت همکاری تشکر و قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس الیاس منیری معاون جدید امور دانشجویان صندوق رفاه ضمن تشکر از آقای مطیعی به خاطر حسن اعتماد به وی برای خدمت در سنگر دیگری از صندوق رفاه با اشاره به این مهم که مسئولیت ها اماناتی هستند که در یک فرصت زمانی به انسان اعطا می شوند و پس از مدتی از دوش شخص برداشته می شوند، از خداوند طلب توفیق در این راه کرد و از خدمات و زحمات سجادی قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم با قرائت و اهدای احکام جدید توسط رئیس صندوق رفاه دانشجویان، از زحمات سجادی در سمت پیشین خود قدردانی شد.

شایان ذکر است که فریبرز سجادی با عنوان مشاور رئیس صندوق رفاه دانشجویان در این صندوق ادامه  فعالیت خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

دراین مراسم هاشم داداش پور با تشکر از همه دست اندرکاران و کارکنان سازمان امور دانشجویان به دلیل تلاش و همت عالی در انجام امور محوله گفت: بنده به عنوان متولی برگزاری این جشنواره از دانشگاه شهید بهشتی که بعنوان میزبان نقش خوبی را ایفا نمودند تشکر می‌کنم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه بین الملل میتواند گفتمان سازی در راستای جذب دانشجویان بین المللی و جریان سازی جهت بین المللی شدن دانشگاه‌ها انجام دهد که خوشبختانه به سبب برگزاری جشنواره ها و رویداد های متعدد این کار تا حد ممکن به نتیجه مثبتی رسانده است.

داداش پور با اشاره به اینکه دانشگاه‌های کشور نیاز است در فرآیند بین‌المللی شدن قرار گیرند، تصریح کرد: زمانی که صحبت از همکاری‌های بین‌المللی است، حضور دانشجویان بین المللی به عنوان یکی از رکن های اصلی بین المللی شدن تجلی پیدا می کند. یعنی اگر دانشجوی بین المللی در دانشگاهی حضور نداشته نباشد نمی‌توان انتظار داشت که دانشگاه چهره بین المللی بخود بگیرد. بنابراین اگر بخواهیم در حوزه مرجعیت علمی که نقشه راه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گام برداریم باید به موضوع جمعیت دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه‌ها توجه و عنایت ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما تحقق مرجعیت علمی است؛ افزود: وظیفه اصلی سازمان امور دانشجویان در راستای دست یابی به مرجعیت علمی، بین المللی سازی دانشگاه‌ها است و از سویی دیگر زبان فارسی باید زبان معیار شود بنابراین مرجعیت علمی پیش شرط این موضوع است.

داداش پور با بیان اینکه نمایشگاه جاذبه های تحصیل در ایران در مصلی تهران برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های تحصیل در ایران مهر ماه ۱۴۰۳در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که تمام کنش‌گران فعال در عرصه بین الملل دانشگاهی در آن حاضر خواهند بود.

وی تاکید کرد: تمام دانشگاه هایی که مجوز جذب دانشجوهای بین الملی را دارند اعم از دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های آزاد یا موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.این اتفاق بزرگ نقطه عطفی برای جذب دانشجویان بین المللی در کشور می باشد تا بتوانیم به نقطه هدف در برنامه هفتم توسعه که جذب بیش از سیصد هزار دانشجوی بین الملل است دست یابیم .
در پایان از عوامل برگزار کننده سازمان امور دانشجویان، دکتر ابطحی و کارشناسان مدیریت همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 6087884

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی