Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@15:18:15 GMT

دیدار فرهادمجیدی با قلعه‌نویی برای چه رخ داد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۶۵۱۸

فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی در دی ماه سال گذشته با یکدیگر ملاقات کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، نبوشا لکیچ، دستیار صربستانی- اسپانیایی فرهاد مجیدی وارد ایران شد و جهت اقامت به هتل اوین رفت. تیم سپاهان به خاطر تمرینات نیم فصل لیگ برتر و تشکیل یک اردو، در همین هتل حضور داشت.

با حضور لکیچ در هتل اوین، سرمربی آبی‌ها برای خوش‌آمدگویی و دیدار با او راهی این هتل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمانی که مجیدی و لکیچ در لابی هتل مشغول صحبت بودند، فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی باهم روبرو می‌شوند و دقایقی به دیدار و احوالپرسی می‌پردازند.

یکی از معاونین باشگاه استقلال و عبدالرضا موسوی هم همراه فرهاد مجیدی جهت دیدار با دستیار خارجی تیم استقلال به هتل اوین آمده بودند و دوستی موسوی با قلعه‌نویی هم منجر به یک احوالپرسی گرم بین آن‌ها شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز آزمایشگاه قلعه نویی فرهاد مجیدی تابناک ورزشی ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز آزمایشگاه فرهاد مجیدی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی

مدافع چپ استقلال در سالی که گذشت روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد. این در حالی است که او در اولین سال حضور خود در استقلال به یکی از بازیکنان موثر این تیم در مسیر قهرمانی تبدیل شده بود و اعتماد خاص فرهاد مجیدی را همراه خود داشت.

سلمانی در اولین سال حضور خود چهار گل و ۲ پاس گل ثبت کرد و در ۲۹ مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که در این بین گل‌های مهم و ۳ امتیازی هم برای استقلال به ثمر رساند، پس از جدایی مجیدی و حضور ساپینتو او همچنان گزینه اول سرمربی استقلال بود و در آن فصل هم ۲ گل و ۲ پاس گل در ۲۹ مسابقه به نام خود ثبت کرد.

اما سال ۱۴۰۲ برای او به شکل دیگری پیش رفت و تنها ۶ مسابقه به عنوان بازیکن به میدان رفت و ۱۱ بازی هم به عنوان جانشین در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که آماری به مراتب ضعیف‌تر از سال‌های قبل بود و در این حضور‌های کوتاه هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا فصل سخت او کامل شود.

عملکرد خوب ابوالفضل جلالی و سبک بازی جواد نکونام اجازه فرصت حضور به این بازیکن نداده است، سلمانی بازیکنی است که بیشتر در فضا حرکت می‌کند و انرژی لازم برای رفت و آمد‌های مکرر و طولانی را در زمین مسابقه از خود نشان نمی‌دهد و این با تاکتیکی که نکونام مدنظر دارد فاصله زیادی دارد.

سال جدید می‌تواند رویکردی متفاوت برای مدافع جپ آبی‌ها باشد و در مسابقات حساس باقی‌مانده نقش تاثیرگذار خود را در این تیم ایفا کند و شانس حضور در جمع آبی‌ها را برای فصل بعد دنبال کند.

سلمانی در سالی که گذشت بدون گل و پاس گل فوتبال خود را به پایان رساند و ۱۴۰۳ می‌تواند ادامه روندی باشد که در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش گرفته بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی