Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به افزایش هفت درصدی بستری بیماران کرونایی در بخش ویژه بیمارستان‌های تهران، گفت: علیرغم تمامی توصیه ها، ثبت ۲۳۷ مورد بستری جدید کرونا در تخت‌های عادی و ۹۱ مورد در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های شهر تهران، تنها برای یک روز نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 21:01 - 30 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۷۴۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از وبدا،علیرضا زالی در گفت و گوی زنده خبری ۱۸:۳۰ شبکه تهران از شلوغی و تراکم جمعیت مسافرین در مترو تهران ابراز نگرانی کرد.

وی با بیان این که تغییر زیرساخت‌های مترو در بازه زمانی کوتاه برای کاهش شیوع اپیدمی کرونا امری محال و غیر ممکن است، افزود: استفاده تمامی مسافران از ماسک، تجهیزات حفاظتی، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت فردی می‌تواند راهکار موثری برای قطع و یا کاهش زنجیره کرونا باشد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضرورت استفاده از ماسک را مورد تاکید قرار داد و توصیه کرد: حتی استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای که در منزل تهیه می‌شود هم می‌تواند درصد زیادی حفاظت ایجاد کرده و از انتقال ویروس پیشگیری کند.

زالی در ادامه پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر را راهکار موثری برای ریشه کنی ویروس کووید ۱۹ ذکر کرد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به افزایش هفت درصدی بستری بیماران کرونایی در بخش ویژه بیمارستان‌های تهران، گفت: علیرغم تمامی توصیه ها، ثبت ۲۳۷ مورد بستری جدید کرونا در تخت‌های عادی و ۹۱ مورد در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های شهر تهران، تنها برای یک روز نگران کننده است.

زالی همچنین از رشد سه درصدی افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در تخت‌های ویژه شهر تهران خبر داد و افزود: آمار بهبودیافتگان بیماری کرونا و افرادی که از بیمارستان مرخص شده اند نیز به ۵۴۰ نفر رسیده است که این عدد نسبت به روز‌های قبل کمتر است.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که الگوی مراجعان به مراکز درمانی و مبتلایان به کرونا در حال تغییر است اظهار کرد: در حال حاضر مراجعان با حال وخیم تری به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، این موضوع علاوه بر این که روند بهبود مبتلایان به ویروس کرونا را کند می‌کند در عین حال فشار کاری مضاعف تری را بر دوش کادر درمان تحمیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید ۲۱ درصد تهرانی‌ها در معرض بار جدید اضطراب‌زائی متاثر از ‎کرونا قرار گرفته‌اند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیماران کرونایی کرونا زالی ویژه بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه