Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلعلی پور گفت: خیریه حضرت رقیه(س) سادات شهر رامسر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به آسیب دیدگان از این مهمان ناخوانده و شکست آن در انتظار یاری خیرین نیک اندیش است.

«افسر گلعلی پور»، امروز (30 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: خیریه حضرت رقیه(سلام الله علیها) سادات شهر رامسر تاکنون کمک های مالی متعددی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول خیریه حضرت رقیه(سلام الله علیها) سادات شهر رامسر افزود: کمک مالی به مبلغ پنج میلیون تومان به بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) رامسر برای کادر درمانی یکی از موارد فعالیت های این خیریه به شمار می آید.

 

وی،کمک مالی به مبلغ یک میلیون تومان به سیل زدگان استان های مختلف در سال جاری را یکی از اقدامات دیگر این خیریه عنوان کرد.

 

عضو هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) سادات شهر رامسر اظهار کرد: کمک مالی به اشخاصی که مشاغل آنها از شیوع ویروس کرونا در امان نمانده و آسیب دیده است نظیر کارگران و همچنین منازلی که بیمار دارند و قشر آسیب پذیر جامعه محسوب می شوند، نمونه ای دیگر از فعالیت های خیریه حضرت رقیه(س) سادات شهر رامسر است.

 

وی بیان کرد: دومین مرحله جلسه و تهیه لیست از اشخاص نیازمند کمک، خانواده های ضعیف و محرومین و همچنین مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در حال انجام است.

 

گلعلی پور ابراز کرد: خیریه حضرت رقیه(سلام الله علیها) سادات شهر رامسر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به آسیب دیدگان از این مهمان ناخوانده و شکست آن در انتظار یاری خیرین نیک اندیش است که علاقه مندان وجوهات نقدی خویش را می توانند به شماره کارت 6037998128776050 یا شماره حساب 0205824969008، خیریه حضرت رقیه(سلام الله علیها) واریز کنند. 

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به آسیب دیدگان از کرونا یاری خیرین شکست کرونا کمک به سیل زدگان کادر درمانی سادات شهر رامسر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش جرایم آسیب به حیات وحش در انتظار تصویب شورای عالی محیط زیست 
  • بانو غمخواری ناجی پنج زندگی شد
  • رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز
  • عملیات «وعده صادق» محکم‌ترین سیلی به صهیونیست‌ها بود
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • سپاهیان اسلام شکست سخت دیگری بر رژیم صهیونیستی وارد کردند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان