Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@14:28:35 GMT

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۷۵۱۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و همچنین مبلغ افزایش مستمری آنها از محل هدفمندی یارانه‌ها در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه سال جاری، گفت: براساس این واریزی، یک میلیون و ۵۰ هزار خانوار افراد دارای معلولیت و همچنین زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش سازمان هستند مستمری فروردین ماه خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق پرستاری فروردین ماه ۲۷ هزار معلول ضایعه نخاعی به مبلغ ۵۵۴ هزار تومان نیز در تاریخ ۲۰ فروردین ماه واریز شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین از پرداخت یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان بر روی کارت بانکی آنها در هفته پایانی فروردین سال جاری خبرداد و بیان داشت: براین اساس، مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین و سالمندان، مبلغ ۹۲۴ هزار تومان برای نگهداری هر معلول یا سالمند دریافت کردند.

قبادی دانا همچنین از پرداخت کمک هزینه معیشتی بر روی کارت بانکی خانوارهای دارای فرزند سه قلو و بیشتر که سن فرزندانشان از بدو تولد تا ۷ سالگی هست در هفته دوم فروردین ماه خبر داد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای  طرح احداث مساکن مددجویی ، ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان اداره مسکن و امور شتغال از مسکن های در حال احداث توسط جامعه هدف شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث آنها قرار گرفت .

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی در سال های اخیر، تامین مسکن مددجویان این سازمان می باشد. بدین منظور، این نهاد دولتی، سعی نموده تا با فراهم کردن تسهیلات با شرایط مناسب بازپرداختی و کمک های مالی بلاعوض ، برای مددجویان خود، آن ها را در تامین مسکن مناسب، یاری نماید.

  مهری داداشیان  گفت: در همین راستا و در چند سال اخیر، سازمان بهزیستی نیز کوشیده است تا با هدایت مددجویان خود به ثبت نام در این طرح ها و تسهیل شرایط لازم برای ثبت نام آن ها، به تامین مسکن برای این اقشار پرداخته و بدین ترتیب، بخشی از اهداف خود را عملی سازد.

وی افزود:   از اعتبارات سال گذشته بهزیستی شهرستان شاهین دژ   ۳۲ مسکن مددجویی در حال احداث   دارد که از این تعداد ۲۲ مسکن روستایی و بقیه شهری می باشد .

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه