Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود شوخی عجیبی با استقلالی‌ها انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری، در توئیتر خود در پاسخ به یک کامنت که نوشته بود «استقلال سرور پیروزیه» پاسخ عجیبی داد.

محمدجواد آذری جهرمی در پاسخ به این کامنت نوشت:

سینا میگه، بابا استقلال ۶ هفته‌اس کلین شیته، نه گل خورده و نه باخته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واسه همین استقلالی ها خیلی خوشحالند.

پیش از این آذری جهرمی دربی های ۸۶ و ۸۸ و همچنین بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال تیم استقلال لیگ قهرمانان آسیا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند

جواد غلامپور ، با بیان اینکه قم اولین کلانشهری است که اجرای پروژه فیبر نوری در آن آغاز شده است، ،گفت: سرعت فیبر نوری در بخش خانگی و تجاری بیش از ۹۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به اتصال ۲۲۰ هزار قمی به پروژه فیبر نوری تا پایان فروردین‌ماه امسال، عنوان کرد: هم اینک عملیات حفاری در شهرستان‌های کهک، جعفرآباد و شهر‌های سلفچگان، قاهان و دستجرد به اتمام رسیده و عملیات نصب سایر تجهیزات در دست اقدام است.

غلامپور با بیان اینکه در شهر قنوات نیز عملیات حفاری از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است، گفت: پیشرفت عملیات حفاری در شهر قم نیز از مرز ۸۰ درصد عبور کرده و در حال حاضر در مناطق یک، چهار، سه و هشت ادامه عملیات عمرانی در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم  با اشاره به حفاری ۱۳۲ کیلومتر فیبر نوری و نصب یک هزار و ۵۲۹ FAT در شهر قم، بیان کرد: تا پایان امسال تمام نقاط شهر قم به شبکه فیبر نوری متصل خواهد شد.

غلامپور عنوان کرد: ساکنان قم می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranfttx.ir از وضعیت پوشش محل سکونت خود آگاه شوند و با مراجعه به سایت سایر اپراتور‌ها و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۰۰۰۰ درخواست خود را برای دریافت این سرویس ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به برخی از مزیت‌های اینترنت فیبر نوری نسبت به ADSL ۲+ بیان کرد: سرعت تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه (۱۰۰ برابر سرعت ADSL+)، پایداری و بدون قطعی و اختلال و مقرون‌به‌صرفه بودن از مزیت‌های اینترنت فیبر نوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند