Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فرانسه به استناد آمارهای رسمی منتشر شده از سوی دولت‌های اروپایی اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در قاره اروپا از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فرانسه شنبه شب اعلام کرد که بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی دولت‌های اروپایی، شمار قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا اکنون به بیش از 100 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب آمارهای جدید، کشورهای اروپایی در مجموع بیش از 62 درصد از کل موارد مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا از یک میلیون نفر گذشت و این رقم اکنون به بیش از یک میلیون و پنجاه هزار نفر رسیده است.

پس از آمریکا که با اختلاف بسیار فاحشی از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا رتبه اول جهان را در اختیار دارد، کشورهای اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس از لحاظ تعداد مبتلایان و کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و بلژیک از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا در رتبه‌های بعدی جا گرفته‌اند.

یونکر: کرونا عدم صلاحیت اروپا در سیاست‌های بهداشتی را کاملا آشکار کردکرونا در اروپا| از کمبود لباس‌های محافظ در انگلیس تا نفوذ بالای کرونا به کادر درمانی ایتالیاکرونا در اروپا|از عبور تلفات در آلمان از مرز 4 هزار نفر تا رکود بازار خودروی اروپاشمار مبتلایان به کرونا در اروپا به مرز یک میلیون نفر رسیدمرگ و میر بالای بر اثر ابتلا به کرونا در خانه‌های سالمندان اروپا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا اتحادیه اروپا اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا اتحادیه اروپا اروپا بیماری کووید 19 ویروس کرونا اتحادیه اروپا اروپا کرونا در اروپا ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است