Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای اینساید دِگیمز، این پارک که برای بازی‌های المپیک سال ۱۹۶۴ ساخته شد، در دل خود دو ورزشگاه را جای داده است و علاوه بر این، یک برج ۱۲ طبقه‌ای را شامل می‌شود.

براساس اعلام مقامات، به منظور قدردانی از کادر پزشکی که همچنان برای مهار پاندمی کرونا تلاش می‌کنند، این برج تا ششم ماه مه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) هر روز غروب به رنگ آبی در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ آبی نمادی از زمین و همچنین نمایانگر همبستگی با سایر کشورهایی است که با ویروس کرونا مقابله می‌کنند.

از زمان تعویق المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و موکول شدن این دو تورنمنت به سال آینده، موارد ابتلا به کرونا در ژاپن سیر صعودی پیدا کرده و این کشور تاکنون بیش از ۱۰ هزار مورد ابتلا و بالغ بر ۲۰۰ قربانی گزارش کرده است.

«شیزو آبه» نخست وزیر ژاپن اوایل هفته جاری وضعیت اضطراری حاکم بر این کشور را تمدید کرد.

بدنبال اظهارات غافلگیرکننده «توشیرو موتو» مدیر اجرایی توکیو ۲۰۲۰ مبنی بر اینکه «کسی نمی‌تواند بگوید که آیا تا جولای سال آینده، این ویروس تحت کنترل در خواهد آمد یا خیر»، نگرانی‌ها در خصوص امکان تحت تاثیر قرار گرفتن بازی‌های به تعویق افتاده نیز، افزایش پیدا کرد.

هم اکنون حدود ۲.۳ میلیون نفر در جهان به این ویروس آلوده شده و متجاوز از ۱۵۰ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن المپیک توکیو پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن المپیک توکیو ویروس کرونا ژاپن المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن