Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:06:47 GMT

بیل گیتس در صدر شایعات دنیا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۸۴۰۹

بیل گیتس در صدر شایعات دنیا قرار گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیل گیتس اخیرا به یکی از اصلی‌ترین اهداف شایعات در جهان تبدیل شده و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا حالا باور دارند که این شخص به نحوی در شیوع ویروس کرونا دست داشته است.

بر اساس این شایعات و نظریه‌های توطئه‌آمیز، بیل گیتس خواسته تا با ساخت ویروس COVID 19 از فروش واکسن آن سود ببرد و یا با این کار قصد داشته تا جمعیت دنیا را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات کامل از شایعات مربوط به بیل گیتس

طبق گزارش‌های به دست آمده، بیش از ۱۶۰۰۰ پست در صفحات فیسبوک به شایعات این چنینی ارتباط دارد. این پست‌ها توانسته‌اند تا سرجمع بیش از ۹۰۰۰۰۰ نظر را به خود اختصاص دهند و ذهن افراد زیادی را به خود درگیر کنند. این در حالی است که ویدیو‌های منتشر شده در سرویس اینترنتی یوتیوب تا به حال بیش از پنج میلیون دفعه دیده شده‌اند. بر اساس تحقیقات و تحلیل‌های صورت گرفته، این قبیل شایعات بیشترین دفعات انتشار را در فضای مجازی داشته‌اند. شایعات درباره اقدامات شرورانه بیل گیتس در حالی قوت می‌گیرند که وی تا به حال بیش از ۲۵۰ میلیون دلار را برای کمک به نابودی ویروس کرونا خرج کرده است.

او همچنین ترامپ را به دلیل عدم مسئولیت‌پذیری مناسب در شرایط ضروری مورد انتقاد قرار داده و اقدام دونالد ترامپ در جهت عدم همایت از سازمان جهانی سلامت را سرکوب کرده است. گفتنی است که علت اصلی شیوع این شایعات صحبت‌های بیل گیتس در ۵ سال گذشته شناخته می‌شود.

وی چند سال پیش با برگزاری یک کنفرانس عمومی اظهار داشت که بزرگترین خطر برای دنیای امروزی شیوع یک ویروس همه‌گیر است چرا که دنیا به هیچ وجه برای چنین شرایطی آماده نیست. او همچنین در این کنفرانس از دولت‌های مختلف درخواست کرد تا از آن روز به افزایش قدرت درمانی خود اقدام کرده و خود را آماده کنند. برخی از شایعه کنندگان دنیای مجازی بر این باورند که بیل گیتس از پیش به چنین مسئله‌ای آگاه بوده و یا سعی داشته تا با ساخت ویروس کرونا حرف خود را به دنیا ثابت کند.

بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی فعالیت هکر‌ها در پی شیوع ویروس کرونا 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیل گیتس شرکت مایکروسافت ویروس کرونا کرونا در آمریکا ویروس کرونا بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی و دفاعیِ جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد. ما استفادهٔ صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانیم و در چهارچوب حقوق شناخته‌شدهٔ خود برای پیشرفت‌های هسته‌ای در حوزهٔ صلح‌آمیز فعالیت کردیم و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ایِ خود را ادامه خواهیم داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم