Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: یزد در فاز کنترل کرونا ویروس قرار گرفته است اما این مهمان ناخوانده همچنان جولان می‌دهد بنابر این خانواده ها نکات بهداشت را رعایت کنند.

او با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در استان، افزود: از زمان شیوع کرونا در استان تاکنون یکصدو نودو هفت نفر بر اثر کووید ۱۹ جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد  ادامه داد: تا زمانی که دورهمی های خانوادگی، رفت و آمد های غیر ضروری و رعایت نکردن بهداشت ادامه داشته باشد کرونا همچنان مهمان ما خواهد بود.

نوری شادکام تاکید کرد: شهروندان به نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند اجتماعی توجه ویژه داشته باشند .

او تصریح کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال در خانه ماندن  و رعایت نکات بهداشتی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار امیدواری کرد؛ با کمک همه شهروندان یزدی عمر این بیماری تا پایان اردیبهشت ماه به پایان برسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان

علی رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح شهرستان و از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی یک واحد قصابی در لاهیجان به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی پلمب شد.

رسولی افزود: بر همین اساس کارشناسان نظارت بهداشتی این اداره طی بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان یک واحد قصابی به علت عرضه گوشت غیر بهداشتی با حکم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پلمپ شد.

وی اضافه کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده بازدیدهای مشترک با حضور ادارات تعزیرات حکومتی و بهداشت از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی شهرستان صورت گرفته و طی آن ۱۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و پرونده متخلف مربوطه به مراجع قضائی ارسال شد.

رسولی تصریح کرد: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6078546

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • اهمیت رعایت قوانین در نانوایی‌ها برای جلوگیری از کاهش سهمیه نانوایان