Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@16:02:15 GMT

نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط در هرمزگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۱۸۳

نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط در هرمزگان برگزار می شود

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه نقاشی‌خط به‌مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای معرفی دیدگاه‌ها و مبانی هنر انقلابی، به‌صورت مجازی در حوزه هنری هرمزگان برگزار شد.

انوشیروان پیشدار صبح امروز(۳۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی‌خط به‌مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای معرفی دیدگاه‌ها و مبانی هنر انقلاب اسلامی، به‌صورت مجازی در حوزه هنری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان متعهد واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: آثار این نمایشگاه، گزیده‌ای از کارگاه نقاشی‌خط «چهلمین سال» بوده که در سال گذشته با حضور کاظم خراسانی و جمعی از هنرمندان گرافیست استان، برگزار شد.

رئیس حوزه هنری هرمزگان با بیان اینکه مضامین آثار تولیدشده منطبق با اهداف و اولویت‌های حوزه هنری است، گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون کاظم خراسانی، امین‌الله صادقی، مهران پندار، محمود تنیده، مهری لشکری، منور قاسمی‌نژاد، محدثه زائری، فروغ کارجو، مهرنوش هاشم‌پور، زهرا صالحی، مرضیه رنجبری، ترسکا سالاری، مرتضی تازی‌پور، هاشم رام‌باش، محمد رام، مختار ذاکری و خلیل باشنده به نمایش درآمده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری هرمزگان و صفحه حوزه هنری استان در اینستاگرام، از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی حوزه هنری نقاشی خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزیدگان ششمین کنگره مواهب در قم معرفی شدند
  • حضور مردم حل‌کننده مشکلات است
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم