Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان سپاه صاحب‌الزمان(عج) پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با تشکیل کارگروهی به نام تامین بسته‌های معیشتی به یاری نیازمندان آمده است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار هست و به دلیل ویروسی که در کشور فراگیر شده، سپاه صاحب‌الزمان(عج) نیز پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با تشکیل کارگروهی برای تامین بسته‌های معیشتی به صحنه آمده و قصد دارد تا با یاری فقرا و نیازمندان در این ایام از آنان دستگیری کند و درصدد یاری آنان برآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی نیازمندان بیان کرد: در مورد شناسایی افراد نیازمند نشست‌هایی با اصناف و دیگر نهادهای مرتبط برگزار کردیم تا بتوانیم قشرهای آسیب‌دیده را شناسایی و با کمک خیران، مردم و اتاق بازرگانی به آنان یاری برسانیم که قبل از فرمایشات رهبر معظم انقلاب نزدیک به 100 هزار بسته معیشتی به توزیع رسید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: فرآیند توزیع بسته‌های معیشتی همچنان ادامه دارد و علاوه بر آن رزمایشی نیز با محوریت قرارگاهی که توسط آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان به وجود آمده بود انجام شد تا به لطف خدا بتوانیم در دو مرحله در ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های معیشتی را ادامه دهیم که افراد نیازمند و آبرودار بتوانند زندگی راحت‌تری داشته باشند.

وی افزود: قشر نیازمند به صورت محلی در حال شناسایی هستند تا با حفظ کرامت انسانی بتوانیم به آن‌ها یاری برسانیم، در همین راستا پیگیری‌هایی نیز برای دریافت وام توسط آنان در نظر گرفته شده است. همچنین در تلاش هستیم تا با تشویق برخی اقشار به مستاجران کمک کنیم تا اجاره‌بهای آن‌ها بخشیده شود که همه این فعالیت‌ها در کنار توزیع بسته‌های معیشتی در حال انجام است.

3000 بسته معیشتی در 3 مرحله در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان پرند توزیع می‌شود‌5 هزار بسته معیشتی در رباط‌کریم توزیع می‌شودتوزیع 100 هزار بسته معیشتی در رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» استان مرکزی هدف‌گذاری شد

مقواساز خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم به صورت‌های مخفیانه و با حفظ کرامت انسانی افراد نیازمند را شناسایی کرده و به یاری آن‌ها برسیم.

وی عنوان کرد: بحث دیگری که با در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا آن را پیگیری می‌کنیم پر کردن خلأ معنوی در ایام ماه مبارک رمضان است که در قالب طرح خانه فیروزه‌ای به تصویب رسید و قرار بر این شد که هر خانه به یک مسجد تبدیل شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: در طرح خانه فیروزه‌ای برنامه‌های مختلفی نظیر برنامه‌های معنوی، قرآن خوانی، تفسیر، مشاوره و حتی سرگرمی برای افراد مختلف خانوار در نظر گرفته شده ‌است که فضای مجازی این بستر را برای ماه رمضان فراهم آورده و قرارگاه جهاد فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) مسئول تصویب این برنامه است.

انتهای پیام/ 174/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه سپاه صاحب الزمان عج هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه ۶ فروردین ماه با حضور استاندار کرمان مراسم توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی میان خانواده‌های نیازمند در محل مسجد الزهرا (س) خیابان فیروزآباد کرمان برگزار شد.

این بسته‌های معیشتی با همت قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان تهیه شده که ارزش هر کدام از آنها ۲۰ میلیون ریال بوده و شامل ۱۷ قلم کالاهای اساسی و مورد نیاز خانواده‌هاست.

تاکنون ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند شهر کرمان توزیع شده و مابقی به خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های جنوبی و مناطق صعب‌العبور استان ارسال و توزیع خواهد شد.

کد خبر 6062256

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمان و زهکلوت آغاز شد