Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@11:36:11 GMT

کارگردان «در وجه حامل» فیلم جدیدش را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۰۴۶۹

کارگردان «در وجه حامل» فیلم جدیدش را می‌سازد

ایران اکونومیست-بهمن کامیار در جدیدترین فعالیت سینمایی خود یک عاشقانه معمایی را کارگردانی می‌کند.

بهمن کامیار نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: درخواست پروانه ساخت «یک بغل دریا» را دادیم و منتظر جواب شورا هستیم تا در صورت مساعد شدن شرایط، پیش تولید را آغاز کنیم.

او با اشاره به موضوع جدیدترین فیلمش بیان کرد:موضوع این اثر عاشقانه معمایی است و نویسنده، تهیه کننده و کارگردانی آن را خودم انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیار در خصوص کمرنگ بودن بخش تولید فیلم‌های عاشقانه در سینمای ایران بیان کرد: برعکس دهه هفتاد جای این نوع فیلم‌ها در سینمای ما خالی است آثاری که می‌توانند با استقبال روبرو شده و مخاطب فراوانی را جذب کنند.

گفتنی است آخرین فیلم سینمایی که بهمن کامیار نویسندگی و کارگردانی کرده «در وجه حامل» است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه

باشگاه اودینزه از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد و به این ترتیب مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا جایگزین گابریل سیوفی شد.

به گزارش ایسنا، اودینزه در فصل جاری سری A  عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است و با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کند.

به نوشته اسپورت، این باشگاه ایتالیایی رسما گابریل سیوفی، سرمربی خود را از کار برکنار کرد و از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید و البته موقتش تا پایان فصل جاری سری آ خبر داد. به این ترتیب کاناوارو برای نخستین بار در دیدار ناتمام اودینزه و رم روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست. این بازی به خاطر اتفاق تلخی که برای مدافع رم رخ داد، نیمه‌تمام باقی ماند؛ به طوری که ۱۸ دقیقه از آن باقی مانده است؛ در حالی که دو تیم یک بر یک مساوی بودند.

کاناوارو سابقه مربیگری در لیگ چین و امارات را در کارنامه دارد و آخرین تجربه مربیگری او در تیم بنونتو بود. او چهارم فوریه ۲۰۲۳ از این تیم جدا شد. پائولو کاناوارو نیز دستیار فابیو در اودینزه خواهد بود.

tags # سری آ ایتالیا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه