Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:24:35 GMT

پرسپولیس صدرنشین نبود هم چنین حرفی را می‌زدند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۰۵۹۷

پرسپولیس صدرنشین نبود هم چنین حرفی را می‌زدند؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر جای پرسپولیسی‌ها تیم دیگری صدرنشین بود آیا آنها باز هم چنین حرفی را می‌زدند.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر می‌گوید بهترین اتفاق این است که بازی‌های لیگ تعطیل شود زیرا حفظ جان بازیکنان از هر چیز دیگری ارجحت دارد.

با تعطیلی لیگ موافقید؟

باید منتظر تصمیم فیفا بمانیم ببینیم که با این حجم شیوع ویروس کرونا آیا فیفا چنین تصمیمی را می‌گیرد یا خیر اما اگر نظر شخصی مرا بپرسید می‌گویم باید لیگ‌های کشور تعطیل شود زیرا از بین رفتن این ویورس مدت‌ها زمان می‌برد به همین خاطر ادامه دادن مسابقات بسیار خطرناک است در فوتبال که نمی‌توانیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر لیگ تعطیل شود آیا باید قهرمان لیگ معرفی شوند

به نظر من اگر جان یک نفر به خطر بیفتد تمام هواداران فوتبال را فراموش می‌کنند الان اگر جای پرسپولیس یک تیم دیگر هم صدر نشین بود آیا چنین حرفی را دوباره می‌زدند. چرا با وجود باقی ماندن 9 بازی تا پایان فصل یک تیم باید قهرمان شود.

بیشتر بخوانید:

بشار رسن برای پرسپولیس مهم نیست؟

به نظرتان اگر بنا به ادامه لیگ باشد چه زمانی مناسب است؟

باید ببینیم AFC چه زمانی را اعلام می‌کند شما نگاه کنید وقتی مالدینی کرونا می‌گیرد مشخص می‌شود که این ویروس چقدر خطرناک است و برایش ورزشکار و غیرورزشکار مهم نیست.

آیا بازیکنان تیم‌تان تمرین می‌کنند؟

 به صورت آنلاین به تمرین می‌پردازند اما برای شروع دوباره لیگ نیاز به یک ماه و نیم فرصت داریم. حداقل تیم‌ها باید سه هفته به تمرین بپردازند که این خودش هم خطرناک است زیرا با این تفاسیر بازی‌ها هر چهار پنج روز یک بار برگزار می‌شود و این میزان مصدومیت بازیکنان را بالا می‌برد.

نظرتان در خصوص اختلافی که بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به وجود آمده چیست؟

فکر نمی‌کنم اتفاق خوبی بوده باشد زیرا به هر حال احترام به پیشکسوتان هر دو تیم باید رعایت شود زیرا این جوان‌ها الگویشان این پیشکسوتان هستند. امیدوارم که دیگر چنین اتفاقاتی پیش نیاید

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس پرسپولیس مهدی پاشازاده استقلال لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است